Fona.dk Rocky (hele samlingen BD) Die Hard (hele samlingen BD) Forrest Gump (BD) Sin City (BD) King Kong (2005 BD) Rambo (BD) Hellboy (BD) Hellboy 2 (BD)
TIP!!! Hvis du mangler eller overvejer at skaffe Die Hard filmene på BD eller Rocky filmene på BD, kan man i øjeblikket via. Fona.dk købe BD boksene for 250 kr pr boks. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Fona.dk Rocky (hele samlingen BD) Die Hard (hele samlingen BD) Forrest Gump (BD) Sin City (BD) King Kong (2005 BD) Rambo (BD) Hellboy (BD) Hellboy 2 (BD)
TIP!!! Hvis du mangler eller overvejer at skaffe Die Hard filmene på BD eller Rocky filmene på BD, kan man i øjeblikket via. Fona.dk købe BD boksene for 250 kr pr boks. :)
Uff, er Sin city ikke os mega fed på BD?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#11451 Kruse 14 år siden
For fanden, hvor er jeg misundelig! Jeg har bestilt begge fra Amazon.co.uk, og det kan kun gå for langsomt med den levering.
#11452 Corgan 14 år siden
Hmm... jeg ved ikke hvornår de skulle udkomme, men jeg modtog begge igår. Mon ikke de er på trapperne, hvis I også har forud bestilt dem?
#11453 misuma 14 år siden
#11454 Åkepool 14 år siden
Det er muligt jeg er svagt begavet, men det kan også skyldes træthed: Hvad betyder "LE"?
#11455 tiany 14 år siden
Limited Edition
#11456 Åkepool 14 år siden
Tak for det :)
#11457 MOVIE1000 14 år siden
Rocky (hele samlingen BD)
Die Hard (hele samlingen BD)
Forrest Gump (BD)
Sin City (BD)
King Kong (2005 BD)
Rambo (BD)
Hellboy (BD)
Hellboy 2 (BD)
TIP!!!
Hvis du mangler eller overvejer at skaffe Die Hard filmene på BD eller Rocky filmene på BD, kan man i øjeblikket via. Fona.dk købe BD boksene for 250 kr pr boks. :)
#11458 Steffan Rasmussen 14 år siden
Corgan bor i England.
#11459 misuma 14 år siden
Ach soooo Ü
#11460 Batsy 14 år siden
Uff, er Sin city ikke os mega fed på BD?