Til anmeldelse (BD): Det hvide bånd Blå mænd The Devil's Tomb Butterfly on a wheel Cassandra's Dream Grumpy Old Men Crash Evening Five Minutes of Heaven Børnehjemmet Arctic Outbreak Far til fire - på Japansk
Fra Kræmmermarked (DVD): The ten Commandments Waltz with Bashir
Fra Amazon UK: Drive (BD)
Fra Føtex: Cape Fear/Cape Fear (DVD Double Pack)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Den glæder jeg mig til at læse din anmeldelse af. Det er efter min mening en stærkt overset og undervurderet perle af en film, som på sin egen fantasifulde måde fortæller en rimeligt "ond" historie med en ganske tankevækkende morale.
Jeg selv giver den 7/10, måske 8/10, men vil ikke udelukke at den kan nå op på 9/10, hvis den bliver ved med at dukke op i mine tanker ligeså tit som den hidtil har gjort. 9/10 er dog også den maksimale karakter, da den nok er fremragende, men ikke noget mesterværk.
Den glæder jeg mig til at læse din anmeldelse af. Det er efter min mening en stærkt overset og undervurderet perle af en film, som på sin egen fantasifulde måde fortæller en rimeligt "ond" historie med en ganske tankevækkende morale.
Jeg selv giver den 7/10, måske 8/10, men vil ikke udelukke at den kan nå op på 9/10, hvis den bliver ved med at dukke op i mine tanker ligeså tit som den hidtil har gjort. 9/10 er dog også den maksimale karakter, da den nok er fremragende, men ikke noget mesterværk.
De sidste seks numre, jeg manglede for at få en komplet serie af X-Men-serien på dansk. 160 numre er endelig blevet samlet, noget der har stået på siden 1992 og taget fart siden 2009, hvor serien blev indstillet på dansk.
De sidste seks numre, jeg manglede for at få en komplet serie af X-Men-serien på dansk. 160 numre er endelig blevet samlet, noget der har stået på siden 1992 og taget fart siden 2009, hvor serien blev indstillet på dansk.
#11491 Skeloboy 14 år siden
Quai Des Orfevres
Judex/Nuit Rouges
Eyes Without A face
#11492 wiseguy 14 år siden
Tinker Tailor Soldier Spy (Ltd Steelbook edt)
Bridesmaids
Drive
Cleopatra
Alle Blå
#11493 Collateral 14 år siden
Det hvide bånd
Blå mænd
The Devil's Tomb
Butterfly on a wheel
Cassandra's Dream
Grumpy Old Men
Crash
Evening
Five Minutes of Heaven
Børnehjemmet
Arctic Outbreak
Far til fire - på Japansk
Fra Kræmmermarked (DVD):
The ten Commandments
Waltz with Bashir
Fra Amazon UK:
Drive (BD)
Fra Føtex:
Cape Fear/Cape Fear (DVD Double Pack)
#11494 samcro 14 år siden
Melancholia (BD)
#11495 BN 14 år siden
Link til min egen lille anmeldelse:
http://filmz.dk/forum/tagwall/what-we-saw-number-1...
#11496 Collateral 14 år siden
Jamen så må vi se om jeg er så glad for den som dig :) Kan være jeg tager den som en af de første så.
#11497 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11498 tiany 14 år siden
Tillykke med at du er nået i mål :)
#11499 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11500 Notional 14 år siden
Drive BD i Steelbook. Desværre med en lille bule i :( (HMV har ellers været gode til sende bulefri Steelbooks)