Dermed fik jeg fat i den tredje af de ni gamle spøgelsesfilm, som blev udgivet i Grækenland for nogle år siden. De er længe udgåede, men jeg håber, at den græske sælger, jeg har købt denne af, smider flere til salg efterhånden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har lige modtaget et brev fra Pest DK, og ja den er sgu god nok. Den eneste gang jeg seriøst nogensinde har bestilt noget fra Play.com til en værdi over bagatelgrænsen har de givet mig en importkrævning for.
#11671 misuma 14 år siden
#11672 Thomsen 14 år siden
Kaidan kagami gafuchi (1959) - klassisk japansk spøgelsesfilm af Masaki Mori.
Dermed fik jeg fat i den tredje af de ni gamle spøgelsesfilm, som blev udgivet i Grækenland for nogle år siden. De er længe udgåede, men jeg håber, at den græske sælger, jeg har købt denne af, smider flere til salg efterhånden.
#11673 sluppermand 14 år siden
Drive (BD)
The Skin I Live In (BD)
The Tree of Life (BD)
#11674 Zombi 14 år siden
Nice!
#11675 Kruse 14 år siden
Nice til allesammen! :)
#11676 sluppermand 14 år siden
Ja, jeg var ikke vanvittig glad for The Tree of Life, da jeg så den i biffen, men jeg vil nu alligevel give den en chance til.
#11677 misuma 14 år siden
Let's see what all the fuzz is about.
#11678 MMB 14 år siden
HERPGAWRHUGPWARGHPAWRGHPAWRGHPAWRGUHWAPRGPUAWRGHPAWGRPIHU
Nu skal man så vurdere, om man gider betale deres lorte opkrævning. Hvordan er det nu det er, hvis man ikke gider?
#11679 Skeloboy 14 år siden
Men hvis du ikke betaler, så bliver bestillingen sendt tilbage efter 2 uger, og så går der lidt ekstra tid før du får pengene tilbage fra Play.com
#11680 MMB 14 år siden
Nej, jeg vil hellere være sur på dig. http://i.qkme.me/d3x.jpg
Mange tak. :)