Jeg har allerede set den hos en ven, der har en amerikansk iTunes-konto. Jeg kan rigtigt godt lide den, men ligesom Ti Wests forrige film, så er det helt klart en, der skiller vandene. Den bruger virkelig meget spilletid på at fortælle om personerne og deres kvaler med at sidde fast i et "Mcjob" og ikke rigtigt vide, hvad de vil med deres liv. Så det er bestemt en langsom film. Faktisk synes jeg, at den bliver væsentligt dårligere, når "det" endeligt går i gang - bl.a. pga. spøgelsesdesignet. Men hvis man kan lide Westsforrige film, House of the Devil, så er der nok en rimelig chance for, at man også vil kunne lide denne.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#12011 misuma 13 år siden
-----------
Preorder på Breaking Bad Sæson 3. Woohoo!
#12012 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
#12013 Thomsen 13 år siden
Jeg har allerede set den hos en ven, der har en amerikansk iTunes-konto. Jeg kan rigtigt godt lide den, men ligesom Ti Wests forrige film, så er det helt klart en, der skiller vandene. Den bruger virkelig meget spilletid på at fortælle om personerne og deres kvaler med at sidde fast i et "Mcjob" og ikke rigtigt vide, hvad de vil med deres liv. Så det er bestemt en langsom film. Faktisk synes jeg, at den bliver væsentligt dårligere, når "det" endeligt går i gang - bl.a. pga. spøgelsesdesignet. Men hvis man kan lide Westsforrige film, House of the Devil, så er der nok en rimelig chance for, at man også vil kunne lide denne.
#12014 Takfornu 13 år siden
#12015 Richard Burton 13 år siden
Webcam, Utyskes ende og i 3D. Hmm de "pleasures" ændrer da mere og mere karakter :)
#12016 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
#12017 Richard Burton 13 år siden
#12018 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
#12019 Richard Burton 13 år siden
#12020 Takfornu 13 år siden
Ja, der har altid været en lidt kinky undertone ved det show ;)