Gravatar

#12011 misuma 13 år siden

Jeg glæder mig til at høre lidt om Innkeepers Ü

-----------

Preorder på Breaking Bad Sæson 3. Woohoo!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12012 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden

Et ekstra webcam til Guilty Pleasures-liveshowet, det gør tingene lidt nemmere i min ende. :)
Gravatar

#12013 Thomsen 13 år siden

misuma (12011) skrev:
Jeg glæder mig til at høre lidt om Innkeepers Ü

Jeg har allerede set den hos en ven, der har en amerikansk iTunes-konto. Jeg kan rigtigt godt lide den, men ligesom Ti Wests forrige film, så er det helt klart en, der skiller vandene. Den bruger virkelig meget spilletid på at fortælle om personerne og deres kvaler med at sidde fast i et "Mcjob" og ikke rigtigt vide, hvad de vil med deres liv. Så det er bestemt en langsom film. Faktisk synes jeg, at den bliver væsentligt dårligere, når "det" endeligt går i gang - bl.a. pga. spøgelsesdesignet. Men hvis man kan lide Westsforrige film, House of the Devil, så er der nok en rimelig chance for, at man også vil kunne lide denne.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12014 Takfornu 13 år siden

utyske (12012) skrev:
Et ekstra webcam til Guilty Pleasures-liveshowet, det gør tingene lidt nemmere i min ende. :)
.... in 3D :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#12015 Richard Burton 13 år siden

utyske (12012) skrev:

Webcam, Utyskes ende og i 3D. Hmm de "pleasures" ændrer da mere og mere karakter :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12016 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden

Heh, jeg tror ikke vi bevæger os ind i 3D overhovedet, med mindre vi ligefrem sidder foran et live publikum og taler.
Gravatar

#12017 Richard Burton 13 år siden

#12016 I kan jo lave en viral video promo a la Ted Talk 2023 :)
Gravatar

#12018 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden

i 3D?
Gravatar

#12019 Richard Burton 13 år siden

#12018 Jeg vil være tilfreds med 2D ... i 48fps!
Gravatar

#12020 Takfornu 13 år siden

SIR Ridley Scott (12015) skrev:
Webcam, Utyskes ende og i 3D. Hmm de "pleasures" ændrer da mere og mere karakter :)

Ja, der har altid været en lidt kinky undertone ved det show ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: