Super! Kan selvfølgelig kun bifalde, at du har købt en af de bedste serier, der nogensinde er lavet. :)
Jeg har faktisk også det sidste stykke tid haft lyst til et gensyn med "Buffy", men har lige skulle se et par andre serier færdige først. Tror sgu at jeg tager et nostalgi trip og starter på Joss Whedons fantastiske fabel igen her i løbet af weekenden. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Will do. Efter at ha' stiftet bekendtskab med No Heroics, trænger jeg til lidt underholdning i en alvorligere tone.
Nu har jeg ikke set "No Heroics", så jeg kan ikke sige om "Misfits" vil være i en mere alvorlig tone end det, men du skal være forberedt på at serien også lægger vægt på en humoristisk tone igennem det meste af serien. Men den indeholder også en alvorlig tone, og jeg synes at serien på rigtig flot vis formår at blande de to toner.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#12101 NightHawk 13 år siden
Super! Kan selvfølgelig kun bifalde, at du har købt en af de bedste serier, der nogensinde er lavet. :)
Jeg har faktisk også det sidste stykke tid haft lyst til et gensyn med "Buffy", men har lige skulle se et par andre serier færdige først. Tror sgu at jeg tager et nostalgi trip og starter på Joss Whedons fantastiske fabel igen her i løbet af weekenden. :)
#12102 Åkepool 13 år siden
Willow?
#12103 misuma 13 år siden
#12104 misuma 13 år siden
30 Minutes Or Less
Wrong Turn øh 4?
My Idiot Brother
#12105 Slettet Bruger [4145500452] 13 år siden
Headhunterne (BD)
X-Men: First Class (BD)
#12106 misuma 13 år siden
Første sæson af Misfits.
#12107 Kruse 13 år siden
Nice! :)
#12108 Kruse 13 år siden
Du må meget melde tilbage om hvad du synes, når du engang har fået det set :)
#12109 misuma 13 år siden
#12110 Kruse 13 år siden
Nu har jeg ikke set "No Heroics", så jeg kan ikke sige om "Misfits" vil være i en mere alvorlig tone end det, men du skal være forberedt på at serien også lægger vægt på en humoristisk tone igennem det meste af serien. Men den indeholder også en alvorlig tone, og jeg synes at serien på rigtig flot vis formår at blande de to toner.