Fra Amazon.Uk/Marketplace/All Your Music/Movie Mars :
Prix De Beaute - Louise Brooks, (DVD) WarGames - 25'th Anniversery Edition, (DVD) Pretty In Pink - Everythings Duckie Edition, (DVD) Sixteen Candles - Flashback Edition, (DVD)
Havde et mindre 80'er nostalgi trip for nylig og fik lyst til at opgradere de gamle udgaver af de tre sidstnævnte titler. Glæder mig til at se hvad ekstramaterialet har at byde på. :)
Og fra AxelMusic :
Sports Night - Complete Series Box, 10'th Anniversery Edition
Efter at jeg for nylig blev færdig med "Six Feet Under", fik jeg lyst til at se mere med den super karismatiske og charmerende Peter Krause, så nu tog jeg chancen og bestilte en serie han lavede tilbage i 98, før han fik sit helt store gennembrud. "Sports Night" er kreeret af Aaron Sorkin og har ud over Krause bl.a. også Felicity Huffman, Josh Charles og William H. Macy på rollelisten. Jeg husker den som værende en utrolig underholdende og velskrevet serie med masser bid og skarpe pointer og håber selvfølgelig på, at den stadig er ligeså seværdig som dengang. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#12121 misuma 13 år siden
#12122 knipsknips 13 år siden
#12123 Hr. Nielsen 13 år siden
#12124 Tenebrae 13 år siden
#12125 knipsknips 13 år siden
Ja okay, så Stereo Studio da, hehe.
#12126 Babo84 13 år siden
#12127 Takfornu 13 år siden
#12128 NightHawk 13 år siden
Fra Amazon.Uk :
Beginners, (BD)
Wuthering Heights - 1939 udgaven, (DVD)
Persuasion - 2007 ITV Adaptation/Jane Austen, (DVD)
Wallander - Collected Films, 8-13 Box, (DVD)
Wallander - Collected Films, 14-20 Box
Wallander - Collected Films, 21-26 Box
Crime and Punishment - (Hardcover)
+ 5 bøger som jeg manglede i min Paul Auster samling:
Mr. Vertigo
Leviathan
Timbuktu
Moon Palace
Oracle Night
Alanis Morrisette : Flavors of Entanglement - Deluxe Edition, (2 CD)
Fra Amazon.Uk/Marketplace/All Your Music/Movie Mars :
Prix De Beaute - Louise Brooks, (DVD)
WarGames - 25'th Anniversery Edition, (DVD)
Pretty In Pink - Everythings Duckie Edition, (DVD)
Sixteen Candles - Flashback Edition, (DVD)
Havde et mindre 80'er nostalgi trip for nylig og fik lyst til at opgradere de gamle udgaver af de tre sidstnævnte titler. Glæder mig til at se hvad ekstramaterialet har at byde på. :)
Og fra AxelMusic :
Sports Night - Complete Series Box, 10'th Anniversery Edition
http://www.imdb.com/title/tt0165961/
https://www.planetaxel.com/product/Sports-Night-Co...
Efter at jeg for nylig blev færdig med "Six Feet Under", fik jeg lyst til at se mere med den super karismatiske og charmerende Peter Krause, så nu tog jeg chancen og bestilte en serie han lavede tilbage i 98, før han fik sit helt store gennembrud. "Sports Night" er kreeret af Aaron Sorkin og har ud over Krause bl.a. også Felicity Huffman, Josh Charles og William H. Macy på rollelisten. Jeg husker den som værende en utrolig underholdende og velskrevet serie med masser bid og skarpe pointer og håber selvfølgelig på, at den stadig er ligeså seværdig som dengang. :)
#12129 MOVIE1000 13 år siden
En ganske rar mand
Neighbor for sale
Burke & Hare
Blitz
Insidious
#12130 Kermit 13 år siden
Playtime
The Kid
City Lights
Metropolis
The Searchers