Overvejer selv at købe den, men ved ikke om jeg skal have den i elgiganten mhs til den billige pris eller om det skal være BLockbuster hvor man får en kastet med i købet?? :\
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Overvejer selv at købe den, men ved ikke om jeg skal have den i elgiganten mhs til den billige pris eller om det skal være BLockbuster hvor man får en kastet med i købet?? :\
Hehe.. Jeg kunne i hvert fald ikke være mere ligeglad med en kasket - 129 kunne jeg ikke stå for ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hehe.. Jeg kunne i hvert fald ikke være mere ligeglad med en kasket - 129 kunne jeg ikke stå for ! :)
Kommer der ikke en boks med alle 4 på BD? Eller gider de ikke bruge tid på den? Synes fandme der er lavet mange udgaver af trilogien både på DVD og BD.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Inden for den sidste uge: Amazon.co.uk: Alice (BD) Miracle in Milan (BD) Tokyo Story (BD)
The Book Depository: The Good, the Bad and Me (Eli Wallach)
TP: Midt om natten (BD)
BBBB Sønderborg: Birthday Girl (DVD)
Tiger Sønderborg: Coffy (DVD)
Privat handel på andet forum: 50/50 (BD)
lagoni: Dark Breed Amelie 2 Falling Down Not of This Earth x 2 America's Sweethearts Saving Private Ryan The Gauntlet Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Harry Potter and the Philosopher's Stone Harry Potter and the Goblet of Fire Harry Potter and the Chamber of Secrets Attack of the Crab Monsters Six Degrees of Separation Love Exposure Hunter PRey Beat the Devil Panic Marooned Batman: Mask of the Phantasm The Man From Earth The Enemy Below Das Lager - Wir gingen durch die Hölle 36 Quai des Orfévres Our Century: 1914 - 1918 Beyond the Front Saw Dark Breed
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
... desværre smadret, fordi det er en digipak, og fordi Axel - på trods af personlige løfter om det modsatte - ikke har gjort noget særligt ud af indpakningen. :-(
Det er dermed den anden film ud af en ordre på syv, der er smadret. Jeg tror, jeg går tilbage til Pacific igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Et ordenligt vognlæs spaghetti western's: The Great Silence, Companeros, Sabata Trilogy Collection, Death Rides A Horse, Grand Duel og Keoma - de sidste to på blu-ray.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
#12151 MOVIE1000 13 år siden
#12152 HonoDelLoce 13 år siden
#12153 MOVIE1000 13 år siden
Kommer der ikke en boks med alle 4 på BD? Eller gider de ikke bruge tid på den? Synes fandme der er lavet mange udgaver af trilogien både på DVD og BD.
#12154 Steffan Rasmussen 13 år siden
Amazon.co.uk:
Alice (BD)
Miracle in Milan (BD)
Tokyo Story (BD)
The Book Depository:
The Good, the Bad and Me (Eli Wallach)
TP:
Midt om natten (BD)
BBBB Sønderborg:
Birthday Girl (DVD)
Tiger Sønderborg:
Coffy (DVD)
Privat handel på andet forum:
50/50 (BD)
lagoni:
Dark Breed
Amelie 2
Falling Down
Not of This Earth x 2
America's Sweethearts
Saving Private Ryan
The Gauntlet
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Harry Potter and the Philosopher's Stone
Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Attack of the Crab Monsters
Six Degrees of Separation
Love Exposure
Hunter PRey
Beat the Devil
Panic
Marooned
Batman: Mask of the Phantasm
The Man From Earth
The Enemy Below
Das Lager - Wir gingen durch die Hölle
36 Quai des Orfévres
Our Century: 1914 - 1918 Beyond the Front
Saw
Dark Breed
#12155 Thomsen 13 år siden
Godzilla (Criterion)
... desværre smadret, fordi det er en digipak, og fordi Axel - på trods af personlige løfter om det modsatte - ikke har gjort noget særligt ud af indpakningen. :-(
Det er dermed den anden film ud af en ordre på syv, der er smadret. Jeg tror, jeg går tilbage til Pacific igen.
#12156 Hr. Nielsen 13 år siden
#12157 misuma 13 år siden
Do'h.
#12158 Takfornu 13 år siden
OST - Band of Brothers
Erich Kunzel - Masters and Commanders
Erich Kunzel - Beautiful Hollywood
Erich Kunzel - The Great Fantasy Adventure Album
Efter anbefaling fra en kollega så nu må se om de lever op til den.
#12159 HonoDelLoce 13 år siden
50/50
The Hangover: Part II
Warrior
På BD selvfølgelig ;-)
#12160 rammy 13 år siden