Gravatar

#12221 misuma 13 år siden

Du kan købe en BD-afspiller til 700 kr i BB, måske gå af med dvd'er/spil og slip endnu billigere? Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12222 Slettet Bruger [4145500452] 13 år siden

HonoDelLoce (12214) skrev:
misuma (12212) skrev:
Så ku' jeg ikke modstå hypen længere:

Games Of Thrones på BD. Med dansk undertekst og til kun lidt over 300 kr.

Thank you Amazon!

Det er selvfølgelig nok ikke tidspunktet at sige, at den danske BD-udgivelse kan erhverves for 200 i ElGiganten :D

Kø-tilbud, og for 249. Men stadig.
Gravatar

#12223 Skeloboy 13 år siden

misuma (12221) skrev:
Du kan købe en BD-afspiller til 700 kr i BB, måske gå af med dvd'er/spil og slip endnu billigere? Ü

Det haster egentlig ikke :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#12224 Collateral 13 år siden

misuma (12221) skrev:

Min søsters Phillips afspiller kostede 500,- i Bilka :) Så ja de er ved at være ret langt nede i pris. Om der er nogen kvalitetsforskel ved jeg så ikke. Hendes virker vidst rigelig fint til hendes forbrug.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12225 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden

Så vidt jeg har forstået, er der meget lidt forskel på billedet og lyden, når det kommer til BD-afspillere, fra billig til dyr.

Forskellene er andre ting, som fx. hvor hurtig den er til at starte, hvor hurtig den loader en film, om den er god til dvd-afspilning, om den er god til musikafspilning, om den understøtter BD-Live eller 3D o.s.v.

Kort sagt, er der primært tale om features, ikke så meget hvordan den behandler afspilning af en BD-film, men start- og loadtid kan være store ting. Da jeg havde min Toshiba HD DVD-afspiller, var jeg ved at blive vanvittig af start- og loadtiden på den, især kombineret med Universals menuer, der stadig er noget bras også på BD.

PS3 har dog altid været ret hurtig til boot og load af film og er stadig en af de hurtigere afspillere på den front.
Gravatar

#12226 HonoDelLoce 13 år siden

Dick Taid (12222) skrev:
HonoDelLoce (12214) skrev:
misuma (12212) skrev:
Så ku' jeg ikke modstå hypen længere:

Games Of Thrones på BD. Med dansk undertekst og til kun lidt over 300 kr.

Thank you Amazon!

Det er selvfølgelig nok ikke tidspunktet at sige, at den danske BD-udgivelse kan erhverves for 200 i ElGiganten :D

Kø-tilbud, og for 249. Men stadig.

ElMutanten havde den stående i går til 200 (I should know, købte den som gave :-) ), og de havde edderbankme mange :-) Om det så var en fejlpris skal jeg ikke kunne sige, men det stod på dem alle sammen :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12227 Collateral 13 år siden

utyske (12225) skrev:
Så vidt jeg har forstået, er der meget lidt forskel på billedet og lyden, når det kommer til BD-afspillere, fra billig til dyr.

Forskellene er andre ting, som fx. hvor hurtig den er til at starte, hvor hurtig den loader en film, om den er god til dvd-afspilning, om den er god til musikafspilning, om den understøtter BD-Live eller 3D o.s.v.

Kort sagt, er der primært tale om features, ikke så meget hvordan den behandler afspilning af en BD-film, men start- og loadtid kan være store ting. Da jeg havde min Toshiba HD DVD-afspiller, var jeg ved at blive vanvittig af start- og loadtiden på den, især kombineret med Universals menuer, der stadig er noget bras også på BD.

PS3 har dog altid været ret hurtig til boot og load af film og er stadig en af de hurtigere afspillere på den front.

Den blu-ray afspiller jeg først havde tog en krig om både at starte og indlæse, men der var teknologien også ny endnu. Er enormt glad for min PS3 på den front. Men tak for uddybningen :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12228 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden

Efter jeg læste anmeldelserne af de rigtige BD-afspillere, var jeg endnu mere glad for at være startet med en PS3 i sin tid, fordi folk talte om boottider på 2-3 min. og at det nogengange tog ligeså lang tid at loade filmen. :)
Gravatar

#12229 Collateral 13 år siden

utyske (12228) skrev:
Efter jeg læste anmeldelserne af de rigtige BD-afspillere, var jeg endnu mere glad for at være startet med en PS3 i sin tid, fordi folk talte om boottider på 2-3 min. og at det nogengange tog ligeså lang tid at loade filmen. :)

Det tror jeg ikke er overdrevet i forhold til den Sony afspiller jeg startede med. Den var et kæmpe skrummel og var ligeså sløv i optrækket som det du beskriver her.
Gravatar

#12230 Zombi 13 år siden

MOVIE1000 (12205) skrev:
Zombi (12204) skrev:
Fra BB:

The Hunter
The Funeral Party
Huden Jeg Bor I
The Elephant Man
Once Upon a Time in America
Hereafter

Alle på BD

Nice :)

Vil godt høre et par ord om Huden jeg bor i, den har fanget min opmærksomhed, men har bare ikke fået mig taget sammen til at købe den :/

Tjek WWS tråden ud. ;)

Skriv ny kommentar: