Jeg synes nu den er meget munter, ganske hygsom, self. ikke det samme som The Real deal, men jeg har nu hygget mig med den, husker specielt et afsnit, hvor Indy skal være på et værelse og modtage et meget vigtigt opkald, mener jeg det var, og ja det går hen og blir ganske problematisk, han vidst ender med og hænge halvvejs ude af et vindue, idet telefonen ringer.
Lang tid siden jeg har set serien dog.
Yeah det afsnit er episk :D
Men jeg synes at første sæson er en 50er værd, god underholdning, men man skal ikke forvente samme type underholdning eller action som i filmene.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
- som jeg glæder mig til at få stillet op i morgen, selvom det nok bliver lidt trangt herinde med to fjernsyn (det gamle er sat fast til væggen og kommer ikke ned i første omgang).
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Der er ret delte meninger om den serie, min mening er, at det primært er noget bras. :)
Ikke fordi det kvalitetsmæssigt er noget bras, men primært fordi jeg ikke er vild med at gøre Indy til en halvsenil, gammel mand, der fedter rundt og fortæller historier.
Det slipper du for på DVD-udgivelserne, da den 90-årige Indy, spillet af George Hall, ikke er med i de afsnit. Intro- og afslutnings-sekvenserne med ham er klippet ud af serien.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
#12371 MOVIE1000 13 år siden
Yeah det afsnit er episk :D
Men jeg synes at første sæson er en 50er værd, god underholdning, men man skal ikke forvente samme type underholdning eller action som i filmene.
#12372 Åkepool 13 år siden
#12373 Collateral 13 år siden
51" Samsung Plasma TV
- som jeg glæder mig til at få stillet op i morgen, selvom det nok bliver lidt trangt herinde med to fjernsyn (det gamle er sat fast til væggen og kommer ikke ned i første omgang).
#12374 knipsknips 13 år siden
Minority Report BD
Cdon
Commando BD
Total Recall BD
Red Heat
#12375 Troels 13 år siden
#12376 Åkepool 13 år siden
Stort tillykke :)
#12377 Kruse 13 år siden
The Inbetweeners - Sæson 2
The Inbetweeners - Sæson 3
Restless
#12378 Kruse 13 år siden
Tillykke med det! :)
#12379 Zombi 13 år siden
Forhåbentlig ikke sådan en hvid hue??????
Ej stort tillykke med det! :)
#12380 Tenebrae 13 år siden
Det slipper du for på DVD-udgivelserne, da den 90-årige Indy, spillet af George Hall, ikke er med i de afsnit. Intro- og afslutnings-sekvenserne med ham er klippet ud af serien.