Gravatar

#12681 Hr. Nielsen 13 år siden

Benway (12679) skrev:
Johnny Guitar (BD)
Spændende titel. Jeg har den på DVD, men husker jeg ret, i en ret dårlig kopi?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12682 Benway 13 år siden

#12681 Jeg har denne ganske horrible udgave, så jeg var mere end ivrig efter at opgradere. Jeg har lige smugkigget lidt, og selvom der var snak om, at BD'en måske ikke var så god, så er jeg faktisk positivt overrasket. Farverne er virkelig opsigtsvækkende. Lidt som på et gammelt falmet maleri.

Anyway jeg elsker filmen helt og aldeles, og vi er meget heldige, at den overhovedet bliver udgivet på BD, så jeg er mere end tilfreds. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12683 Slettet Bruger [4145500452] 13 år siden

Jeg ville fejre, at jeg endelig fik taget mig sammen til at sætte de kontanter, der har ligget på mit computerbord i fire måneder, ind på min bankkonto, så jeg købte fra Fona:

The Girl With the Dragon Tattoo (2011)
Dr. Strangelove

Begge på blå.
Gravatar

#12684 Richard Burton 13 år siden

#12679 +1
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12685 Takfornu 13 år siden

#12679 +2 ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#12686 Benway 13 år siden

:)

Den ryger på lige straks. Jeg er så spændt af begejstring som en alkoholiker, der er blevet låst inde i en ølvogn.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12687 HelmerJ 13 år siden

Mit nye tv-bord, hjemmebygget i massivt eg
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#12688 misuma 13 år siden

HelmerJ (12687) skrev:
Mit nye tv-bord, hjemmebygget i massivt eg

6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12689 elwood 13 år siden

Cool, og de runde stammer kan fint balancere uden og være fastgjort 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12690 HelmerJ 13 år siden

Det er bygget i to sektioner, de nederste og de øverste stammer er skruet på pladerne, den midterste er løs, imellem den midterste og top stammen ligger der en bane anti-skrid-gummi-ting, det blev lidt glat af efterbehandlingen med sæbespåner.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: