Har i løbet af de sidste par dage modtaget følgende pakker. :)
Amazon.Uk
Weekend (BD) Calamity Jane (DVD)(/hvis subtekst jeg glæder mig til at få kigget nærmere efter.) Un Chant D'Amour (DVD)(/klassisk kortfilm af Jean Genet) Encounters - Four Ground Breaking Classics of Gay Cinema (DVD)* *Dream A40 - 1965, Vapors - 1965, Come Dancing - 1971, Encounter - 1971.
Aimee Mann - "Whatever", (CD) John Grant - "Queen of Denmark", (CD)
Var i sidste uge inde og se den fremragende "Weekend" og her var et par af John Grants sange en del af soundracket. Lyttede efterfølgende til flere numre på youtube og blev hurtigt klar over, at jeg bare måtte eje det album, som i øvrigt er helt igennem suverænt.
All Your Music
The Blue Angel - 2 Disc Remastered Edition (DVD)
Der var noget tema aften på DRK for nogle uger siden om "Cabaret", hvor der i den medfølgende dokumentar om tidsperioden den foregik bl.a. blev vist klip fra "The Blue Angel" med Marlene Dietrich. Synes den så ret spændende ud, så den måtte naturligvis hjem til samlingen.
The Promise: The Darkness On The Edge of Town Story - Boxset (3CD/3DVD)
Endelig, endelig, endelig dukkede denne lækkerbidsken af et awesome boxset op, og jeg glæder mig sgu som et lille barn til juleaften med at få set det igennem. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Der var noget tema aften på DRK for nogle uger siden om "Cabaret", hvor der i den medfølgende dokumentar om tidsperioden den foregik bl.a. blev vist klip fra "The Blue Angel" med Marlene Dietrich. Synes den så ret spændende ud, så den måtte naturligvis hjem til samlingen.
Glæder mig meget til næste års udgivelse af Cabaret, som skulle få den kongelige behandling.
Endelig, endelig, endelig dukkede denne lækkerbidsken af et awesome boxset op, og jeg glæder mig sgu som et lille barn til juleaften med at få set det igennem. :)
Det ultimative boxset, intet mindre! Så ja, glæd dig bare :)
#12721 Takfornu 13 år siden
#12722 Tenebrae 13 år siden
#12723 zombieman 13 år siden
Jaws steelbook (BD) fuck den ser godt ud i HD
#12724 Collateral 13 år siden
Glæder mig til mit eksemplar af filmen dukker op, hvilket formentlig bliver d. 28.
#12725 zombieman 13 år siden
#12726 NightHawk 13 år siden
Amazon.Uk
Weekend (BD)
Calamity Jane (DVD)(/hvis subtekst jeg glæder mig til at få kigget nærmere efter.)
Un Chant D'Amour (DVD)(/klassisk kortfilm af Jean Genet)
Encounters - Four Ground Breaking Classics of Gay Cinema (DVD)*
*Dream A40 - 1965, Vapors - 1965, Come Dancing - 1971, Encounter - 1971.
Aimee Mann - "Whatever", (CD)
John Grant - "Queen of Denmark", (CD)
Var i sidste uge inde og se den fremragende "Weekend" og her var et par af John Grants sange en del af soundracket. Lyttede efterfølgende til flere numre på youtube og blev hurtigt klar over, at jeg bare måtte eje det album, som i øvrigt er helt igennem suverænt.
All Your Music
The Blue Angel - 2 Disc Remastered Edition (DVD)
#12727 Richard Burton 13 år siden
Glæder mig meget til næste års udgivelse af Cabaret, som skulle få den kongelige behandling.
Det ultimative boxset, intet mindre! Så ja, glæd dig bare :)
#12728 Hr. Nielsen 13 år siden
#12729 Takfornu 13 år siden
Helt enig - et MUST HAVE for alle Springsteen fans :)
#12730 NightHawk 13 år siden
Den film fortjener så afgjort også at få en solid opgradering. Så det var sgu en super nyhed for mit vedkommende. :)
Der kommer til at stå Springsteen på menuen de næste par dage. :)