Det kommer meget an på hvad man bruger den til. På jobbet har jeg pillet ved 7" Samsung Galaxy og til en del ting, er de helt fine.
Jeg har en iPad privat (hvilket jeg lidt har fortrudt pga. iOS) og der er skærmen næsten for lille til hvad jeg bruger den til.
8.9 og over er nok for store, hvis man vil bruge den til navigation i bilen fx. og jeg vil mene, at 7" er fint til eksempelvis at læse e-bøger, surfe på detdér internet og lign.
Det jeg vil bruge den til er primært at se film, læse lidt bøger og surfe nettet, når man er på farten. Den sidste måned har budt på en del flyveture, og der har jeg for første gang til dato fået øjnene op for brugbarheden ved en tablet.
Jeg regner desuen ikke med at købe en iPad, da jeg hader iOS som pesten.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har nu både en Nexus 7 og en Samsung Galaxy Tab 10.1, og jeg tror det ender med, at jeg sælger min Tab 10.1. Den er lidt bøvlet at have med rundt, og umiddelbart tror jeg, at jeg ender med at bruge Nexus 7 noget mere. 7" er en fin størrelse til mit behov. Som man siger.
Har både en iPad 3 og en Nexus 7. Nexus er supergod til ting man lige skal checke, men sammenlignet med iPad, kan man godt mærke hvor de ekstra 1500 kroner er røget hen. Nexus er dog stadig et godt køb til prisen.
Noget man dog skal have med, er at Apples AppStore stadig er klasser bedre end alt andet. Både i kvantitet, men så sandelig også i kvalitet. Desværre. Så gerne de var mere på niveau. Men pt. er det til grin.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#13041 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
#13042 dyg 13 år siden
#13043 Wangsgaard 13 år siden
#13044 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Jeg har en iPad privat (hvilket jeg lidt har fortrudt pga. iOS) og der er skærmen næsten for lille til hvad jeg bruger den til.
8.9 og over er nok for store, hvis man vil bruge den til navigation i bilen fx. og jeg vil mene, at 7" er fint til eksempelvis at læse e-bøger, surfe på detdér internet og lign.
#13045 dyg 13 år siden
Jeg regner desuen ikke med at købe en iPad, da jeg hader iOS som pesten.
#13046 Slettet Bruger [4145500452] 13 år siden
#13047 DarkLight 13 år siden
So thats what you kids are calling it, these days? ;)
#13048 DarkLight 13 år siden
Noget man dog skal have med, er at Apples AppStore stadig er klasser bedre end alt andet. Både i kvantitet, men så sandelig også i kvalitet. Desværre. Så gerne de var mere på niveau. Men pt. er det til grin.
#13049 Richard Burton 13 år siden
#13050 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Jeg håber, at vi får en testudgave her til arbejdet, da vi bruger en del mobile enheder. Den ser ret spændende ud. :)