#1309 Sådan her! - har forsøgt at repræsentere begge sider, så du også kunne få Leatherface's (læderfæces??) ømme kontrafej med. :P
#1310 Så står den sagurasme på spansk horror! Ikke dårligt - har selv dem begge, har dog ikke fået set El Orfanato endnu. [REC] tør jeg dog godt sige, du kan glæde dig til! Husk at slukke lyset og lægge dig godt til rette i sofaen først ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1311: Wow! De er mere gennemførte, end jeg havde forventet (selv om jeg bestemt ikke er vild med tanken om at tungekysse med Leatherface). Men de er flotte. Så håber jeg bare, at de ikke smager af læder (eller fæces :( )...
#1311 evermind 16 år siden
Sådan her! - har forsøgt at repræsentere begge sider, så du også kunne få Leatherface's (læderfæces??) ømme kontrafej med. :P
Så står den sagurasme på spansk horror! Ikke dårligt - har selv dem begge, har dog ikke fået set El Orfanato endnu. [REC] tør jeg dog godt sige, du kan glæde dig til! Husk at slukke lyset og lægge dig godt til rette i sofaen først ... :)
#1312 Bony 16 år siden
#1313 Highland Park 16 år siden
Men de er flotte.
Så håber jeg bare, at de ikke smager af læder (eller fæces :( )...
#1314 dyg 16 år siden
Glæder mig til filmene, regner med at se [REC] i aften... hvis jeg tør :)
#1315 filmz-Bruce 16 år siden
#1316 davenport 16 år siden
#1317 Truntemus 16 år siden
#1318 Kruse 16 år siden
Born on the Fourth of July
Cowboy Bebop: The Movie
Once Upon A Time in the West
#1319 evermind 16 år siden
Her - jeg må dog ikke selv gå ind og lure, da rygtet vil vide, at der er mere filmrelateret goodness i pakkerne ... :P
#1320 Michael Andersen 16 år siden