Skylanders Giant collector binder Freddy VS Jason Færgekroen Scarface Besat Michael Collins Bornhoms Stemme Min Bedste Vens Bryllup 98 Live Meltdown Judas Priest Hansi Hinterseer Danish Collection Resident Evil Evanescence The Open Door Pet Shop Boys Bilingual Annie Hall Droppet af Sarah Marshall Scary Movie 3 White Chicks Vampire's Suck Samsung Galaxy II
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
E.T. The Extra-Terrestrial – Limited Edition Steelbook (BD) The Wizard of Oz (Sing-Along Edition!!!!!) (BD) De to ovenstående var nok lidt impulskøb under alt det Black Friday halløj!!
Justified – Season 2 (DVD) nu gad jeg ikke at vente længere på en region B udgivelse på BD!!
Arthur Christmas (BD)
Og en julegave til sønnike: LEGO Lord of the Rings (PS3) meeen mon ikke farmand også ka’ snyde sig til en runde, når sønnike sover!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg ville også gerne have den, men jeg vil ikke kunne klare mig helt uden engelske undertekster.
Jeg er vokset op med tysk (både som Tv og i blade....Min far købte altid et tysk TV-magazin da jeg var barn, som var fyldt med filmartikler, så det måtte jo læres:), så det kommer mig heldigvis til gode i sådanne tilfælde, da jeg læser og forstår det godt nok.
Das indische Grabmal er også ude på BD ja, så den overvejes, hvis den første her falder i min smag og da jeg endnu aldrig har set en Lang film, jeg IKKE fandt god, så har jeg efterhånden svært ved at tro andet (jeg har selvfølgelig 'kun' set 5-6 stykker af manden film).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#13291 Sweetiebellefan 13 år siden
Freddy VS Jason
Færgekroen
Scarface
Besat
Michael Collins
Bornhoms Stemme
Min Bedste Vens Bryllup
98 Live Meltdown Judas Priest
Hansi Hinterseer Danish Collection
Resident Evil
Evanescence The Open Door
Pet Shop Boys Bilingual
Annie Hall
Droppet af Sarah Marshall
Scary Movie 3
White Chicks
Vampire's Suck
Samsung Galaxy II
#13292 MOVIE1000 13 år siden
#13293 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#13294 Thomsen 13 år siden
Harakiri
World in a Wire
Last Year at Marienbad
Jeg er især spændt på den sidste, som jeg aldrig har set. Men Resnais' Hiroshima mon amour er en af mine yndlingsfilm, så jeg har store forventninger.
#13295 Benway 13 år siden
Her er et spil, du passende kan forsøge dig med bagefter. :)
#13296 wiseguy 13 år siden
E.T. The Extra-Terrestrial – Limited Edition Steelbook (BD)
The Wizard of Oz (Sing-Along Edition!!!!!) (BD)
De to ovenstående var nok lidt impulskøb under alt det Black Friday halløj!!
Justified – Season 2 (DVD) nu gad jeg ikke at vente længere på en region B udgivelse på BD!!
Arthur Christmas (BD)
Og en julegave til sønnike:
LEGO Lord of the Rings (PS3) meeen mon ikke farmand også ka’ snyde sig til en runde, når sønnike sover!
#13297 Collateral 13 år siden
Altså jeg vil da gerne indrømme at det står på min ønskeliste, så mon ikke i begge får glæde af det ;)
#13298 Hr. Nielsen 13 år siden
Stalingrad
Der Tiger von Eschnapur
Begge på BD naturligvis;)
#13299 Benway 13 år siden
Nice. :) Jeg ville også gerne have den, men jeg vil ikke kunne klare mig helt uden engelske undertekster. Er fortsættelsen også ude på BD?
#13300 Hr. Nielsen 13 år siden
Das indische Grabmal er også ude på BD ja, så den overvejes, hvis den første her falder i min smag og da jeg endnu aldrig har set en Lang film, jeg IKKE fandt god, så har jeg efterhånden svært ved at tro andet (jeg har selvfølgelig 'kun' set 5-6 stykker af manden film).