De var begge fragtfri og med en lille kode, blev de ret billige. Jeg manglede et fodboldspil til PS3 og så vidt jeg kan forstå, er FIFA Street fokuseret mere på sjov og ballade, end den normale FIFA-serie... og det er unægteligt sjovere at spille konsol-fodbold, end at se den ægte vare. :p
50/50 (dvd) As Good As It Gets (dvd) Noble House (BD) Cracks (BD)
Zombi 2 (Arrow) - BD The Beyond (Arrow) - BD (forhåbentligt den korrigerede version) The Uninvited - dvd - første dvd-udgivelsen af denne fremragende spøgelsefilm fra 1940'erne. Så kan jeg endeligt smide mit gamle laserdisk-rip ud.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#13391 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Bayonetta (PS3)
FIFA Street 3 (PS3)
De var begge fragtfri og med en lille kode, blev de ret billige. Jeg manglede et fodboldspil til PS3 og så vidt jeg kan forstå, er FIFA Street fokuseret mere på sjov og ballade, end den normale FIFA-serie... og det er unægteligt sjovere at spille konsol-fodbold, end at se den ægte vare. :p
50/50 (dvd)
As Good As It Gets (dvd)
Noble House (BD)
Cracks (BD)
Attack the Block (BD) - julegave
#13392 Thomsen 13 år siden
Zombi 2 (Arrow) - BD
The Beyond (Arrow) - BD (forhåbentligt den korrigerede version)
The Uninvited - dvd - første dvd-udgivelsen af denne fremragende spøgelsefilm fra 1940'erne. Så kan jeg endeligt smide mit gamle laserdisk-rip ud.
#13393 Thomsen 13 år siden
Fritt Vilt II
Fritt Vilt III
Begge er norske BD'er m. DK undertekster.
#13394 zombieman 13 år siden
Thale
#13395 Thomsen 13 år siden
#13396 zombieman 13 år siden
Nej men den er på vej i posten jeg gir lige besked når jeg får den set
#13397 MOVIE1000 13 år siden
Hitchcock box
#13398 Thomsen 13 år siden
#13399 Zombi 13 år siden
Rayman Origins - PS3
78 kr.
#13400 MMB 13 år siden