Efter en superhyggelig aften sammen med hele familien blev det til følgende gaver. :)
Casablanca - 70'th Anniversary Edition (BD) South Park - Sæson 1 (DVD) Headhunterne - Mandelgaven (BD) Et gavekort på 300 kr. til Fona (som bliver brugt på "Bones" - Sæson 7)
Desuden fik jeg også to par cowboy-bukser, et par joggingbukser, en langærmet trøje og en "Ghostbusters" t-shirt. Sidstnævnte var en gave fra de to små rollinger, aka. min nevø og niece. Herligt fundet på. :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Nada filmrelaterede gaver til mig. Men jeg fik til gengæld de to første bind (ud af planlagte seks) af Niels Brunses fremragende nyoversættelser af Shakespeare. Retsen udkommer formentligt med et par års mellemrum.
Ellers var det mest praktiske ting, tøj o.l.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#13461 misuma 13 år siden
A Serious Man
Transit
Braindead
The Objective
The Nightlistener
APT Pupil
99 kr.
#13462 MOVIE1000 13 år siden
Haha har skam set tråden, nogen emner kan man bare blive for træt til at diskutere om og om igen. (Det gælder også Jurassic Park og Prometheus) :P
#13463 Zombi 13 år siden
Dexter: Sæson 6 - BD
E.T. - BD (2 eksemplarer)
Hitman: Absolution - PS3
+ en masse god mad. :)
#13464 Skeloboy 13 år siden
The Wire \m/
#13465 Zombi 13 år siden
Nice!
#13466 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Indy-boksen (BD)
Falling Skies - sæson 1 (BD)
#13467 Kruse 13 år siden
Sidney Lumet - Making Movies
James Ellroy - The Black Dahlia
Derudover fik jeg 2 x Acqua di Gio-gaveæsker med både deodorant og badesæbe + 5500 kr. i kontanter :)
#13468 NightHawk 13 år siden
Casablanca - 70'th Anniversary Edition (BD)
South Park - Sæson 1 (DVD)
Headhunterne - Mandelgaven (BD)
Et gavekort på 300 kr. til Fona (som bliver brugt på "Bones" - Sæson 7)
Desuden fik jeg også to par cowboy-bukser, et par joggingbukser, en langærmet trøje og en "Ghostbusters" t-shirt. Sidstnævnte var en gave fra de to små rollinger, aka. min nevø og niece. Herligt fundet på. :D
#13469 Thomsen 13 år siden
Ellers var det mest praktiske ting, tøj o.l.
#13470 Snaden 13 år siden