er fantastiske! Skriv gerne et par ord om dem, når de er set. Origin: Spirits of the Past fandt jeg lidt en middelmådig affære. Tokyo Godfathers og Tekkonkinkreet mangler jeg selv at få set.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Tokyo Godfathers og Tekkonkinkreet mangler jeg selv at få set.
Tokyo Godfathers synes jeg ikke var fantastisk på nogen måde, men jeg ved at der er mange der er begejstret for den. Tekkonkinkreet var OK uden at være prangende. Flot, men mangler en del på historiesiden.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Tokyo Godfathers synes jeg ikke var fantastisk på nogen måde, men jeg ved at der er mange der er begejstret for den. Tekkonkinkreet var OK uden at være prangende. Flot, men mangler en del på historiesiden.
Mange tak. Jeg vil dog stadig give begge en chance, når jeg får dem bestilt hjem.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Er der slet ingen der ligger inde med en Matador-boks, som kan svare på:
Åkepool (13513) skrev:
Er det en generel fejl at der på de to man ligesom hiver ud af boksen, for at komme ind til filmene står "Episode 1 - Epsiode 12 1929-1937" og "Episode 13 - Epsiode 24 1937-1947", altså helt kort: At der står Epsiode to gange, istedet for Episode?
So, at last we meet for the first time for the last time.
#13531 Neranders 13 år siden
er fantastiske! Skriv gerne et par ord om dem, når de er set. Origin: Spirits of the Past fandt jeg lidt en middelmådig affære. Tokyo Godfathers og Tekkonkinkreet mangler jeg selv at få set.
"That's rough, buddy."
#13532 Kruse 13 år siden
Mad Men: Season 5 (BD)
+ 2 cd'er:
The Lumineers - The Lumineers
Blood Red Shoes - Box of Secrets
#13533 Steffan Rasmussen 13 år siden
#13534 Neranders 13 år siden
Mange tak. Jeg vil dog stadig give begge en chance, når jeg får dem bestilt hjem.
"That's rough, buddy."
#13535 Tenebrae 13 år siden
The Hills Have Eyes (2006) (BD)
The Fountain (BD)
Vanishing on 7th Street (BD)
#13536 Åkepool 13 år siden
#13537 knipsknips 13 år siden
LOTR Extended edition - BD
Jurassic Park - BD
#13538 Skeloboy 13 år siden
#13539 misuma 13 år siden
Exorcisten 2 - Kætteren