Jeg modtog et overraskende brev fra Yousee i går med beskeden om, at de skylder mig 1400 kr. Der var åbenbart "a glitch in the Matrix", så de havde trukket penge for noget telefoni, jeg opsagde i 2011.
Jeg havde ikke selv tænkt over det, da det passer meget godt med prisen for min internetforbindelse, men det er ok at få lidt ekstra penge i januar, der jo er årets mandag.
#13561 Ispep 13 år siden
Det er godt nok ikke særlig gode film du få set med dine domme in mente :0
Killer Joe var da røvfed. Til gengæld ligger du for højt med Bourne Legacy. Den var mig godt nok tam.
#13562 Ispep 13 år siden
#13563 misuma 13 år siden
Outpost - Black Sun (Den første overraskede positivt og håber efterfølgeren kan gøre det samme)
#13564 Åkepool 13 år siden
Næ, men det er fint når jeg er træt hen på aftenen. Og så kan jeg se, at jeg i min træthed har postet lortet i den forkerte tråd, hold da op :)
Den havde potentiale til at være fed, men der manglede bare lige den udefinerbare ingrediens der løftede fra lidt over middel, til rigtig fed.
Der syntes jeg at tiden fløj afsted, hvilket altid er et godt tegn, men slutningen var tam og hev den en karakter ned.
Og så smider jeg lige indlægget over i "What we saw"-tråden ;)
#13565 Ispep 13 år siden
Det er da ret imponerende gået, for jeg synes ikke de gjorde andet end at ævle løs i den film :D
#13566 Åkepool 13 år siden
De snakkede nok bare hurtigt så ;)
#13567 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Jeg havde ikke selv tænkt over det, da det passer meget godt med prisen for min internetforbindelse, men det er ok at få lidt ekstra penge i januar, der jo er årets mandag.
#13568 Ispep 13 år siden
Nej, for jeg var ellers vild med Social Network :D
#13569 Åkepool 13 år siden
Den slår simpelthen samtlige mandage resten af året? ;)
#13570 Lord Beef Jerky 13 år siden
Og du eeeelsker Gilmore Girls!