En pris for årets medarbejder 2012( formuleret anderledes)Ikke dårligt dårligt med 110 ansatte og giver en hvis tilfredshed men også en lyst til at komme videre.
Mange tak - jeg arbejder i hotel branchen - i receptionen. Er endt der ved en tilfældighed( som det sker for mange) og blevet der pga primært maglighed. Og nu tænker( det har jeg gjort et stykke tid) at det er tid at komme videre selvom det nuværende arbejdsmarkedet er lidt af en udfordring.
Helt overordnet, og jeg vil lige understrege at jeg ikke har konkrete stillinger i i mende, har jeg en udmærket evne til at tilegne mig viden som skal kombineres med en eksisterende interesse(eller noget jeg vil finde interessant) for et produkt eller gruppe af produkter. Jeg tænker at et job der kunne have med at gøre at udvælge/sammensætte et sortiment eller sælge et sortiment ville være interessant. Jeg ville dygtiggøre igennem kurser ved siden af nuværende arbejde. Men det står mig noget uklart endnu og jeg tror det ville hjælpe at komme igang med at læse nogle jobopslag og opsøge nogle stillingsbetegnelser.
Bugsy Scarface Sunset Boulevard Batman Begins The WaterBoy The Return of Jafar Mr. Holland's Opus Matilda Seven The Royal Tenenbaums Ace Ventura when nature calls
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Bugsy Scarface Sunset Boulevard Batman Begins The WaterBoy The Return of Jafar Mr. Holland's Opus Matilda Seven The Royal Tenenbaums Ace Ventura when nature calls
Hvad! Kun en enkelt animeret... Damn!
So, at last we meet for the first time for the last time.
#13581 jessup 13 år siden
#13582 Thomsen 12 år siden
#13583 davenport 12 år siden
#13584 jessup 12 år siden
#13585 davenport 12 år siden
#13586 jessup 12 år siden
#13587 Sweetiebellefan 12 år siden
Scarface
Sunset Boulevard
Batman Begins
The WaterBoy
The Return of Jafar
Mr. Holland's Opus
Matilda
Seven
The Royal Tenenbaums
Ace Ventura when nature calls
#13588 Åkepool 12 år siden
Hvad! Kun en enkelt animeret... Damn!
#13589 Hr. Nielsen 12 år siden
The Conversation
The Thin Red Line (Criterion udgave)
Tron
Tron: Legacy
Tinker, Tailor, Soldier, Spy
Sherlock Holmes 2: A Game Of Shadows
Alle film på BD!
#13590 NightHawk 12 år siden
Shame (BD)
The Good, The Bad, and The Ugly (BD)
The Day The Earth Stood Still - 1951 (BD)