Black Sunday (Arrow, BD) - Mario Bavas mesterværk (et af dem) i HD og i modsætning til Kinos amerikanske udgave, så har Arrow inkluderet både det engelske og det italienske lydspor + undertekster samt AIP's amerikanske version. Transferet er so-so, men nok det bedste vi kommer til at se, medmindre nogen hiver tegnebogen frem og restaurerer negativet.
Berberian Sound Studio (BD)
Ghost Stories for Christmas - The Definitive Collection (5-dvd) - Spøgelseshistorier og jul hører sammen i England (tænk bare på Dickens' "Et juleeventyr"), og tilbage i 1970'erne sendte BBC stort set hvert år en ny filmatisering af en klassiske historie som julegave til deres seere. Bortset fra de 2-3 af dem, som BFI udsendte på dvd for mere end 10 år siden, så har resten ikke været tilgængelige før nu. Jeg har selv kun set dem fra dårlige rips af slidte, gamle videooptagelser. Men nu har BBC og BFI udsendt hele striben - både de originale samt de nye historier, der kom til, da man for få år siden forsøgte at genoptage idéen.
Fra bookdepository.co.uk:
David M. Buss (red.): The Handbook of Evolutionary Psychology
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gik lidt shopamok i BB fik alle disse titler til ialt 200 kr.
The Artist The Descendanst My week with Marilyn Extremely Loud & incredibly close State of play The Damned united Ben-Hur De 10 bud Gandhi Mary & Max. Marvins room
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg glæder mig også som en ældre herre der skal ind og bruge sit gavekort til nye seler i tøjeksperten. Tog den udelukkende pga, beskrivelsen. Da jeg kom hjem fandt jeg så ud afg at den havde fået top karakter de fleste steder. Jeg er spændt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#13831 Steffan Rasmussen 12 år siden
Wings (BD)
#13832 Sweetiebellefan 12 år siden
Teen Wolf
Kristi Legeme
Looney Tunes back in action
Mads & Mikkel
Leaving Las Vegas
Zappa
Hugo
#13833 Thomsen 12 år siden
Black Sunday (Arrow, BD) - Mario Bavas mesterværk (et af dem) i HD og i modsætning til Kinos amerikanske udgave, så har Arrow inkluderet både det engelske og det italienske lydspor + undertekster samt AIP's amerikanske version. Transferet er so-so, men nok det bedste vi kommer til at se, medmindre nogen hiver tegnebogen frem og restaurerer negativet.
Berberian Sound Studio (BD)
Ghost Stories for Christmas - The Definitive Collection (5-dvd) - Spøgelseshistorier og jul hører sammen i England (tænk bare på Dickens' "Et juleeventyr"), og tilbage i 1970'erne sendte BBC stort set hvert år en ny filmatisering af en klassiske historie som julegave til deres seere. Bortset fra de 2-3 af dem, som BFI udsendte på dvd for mere end 10 år siden, så har resten ikke været tilgængelige før nu. Jeg har selv kun set dem fra dårlige rips af slidte, gamle videooptagelser. Men nu har BBC og BFI udsendt hele striben - både de originale samt de nye historier, der kom til, da man for få år siden forsøgte at genoptage idéen.
Fra bookdepository.co.uk:
David M. Buss (red.): The Handbook of Evolutionary Psychology
#13834 misuma 12 år siden
#13835 misuma 12 år siden
Please deliver the goods/gore!
#13836 Slettet Bruger [4145500452] 12 år siden
#13837 Kruse 12 år siden
Robert De Niro Collection (BD) (Heat/Goodfellas/The Mission/Once Upon a Time in America)
#13838 MOVIE1000 12 år siden
The Artist
The Descendanst
My week with Marilyn
Extremely Loud & incredibly close
State of play
The Damned united
Ben-Hur
De 10 bud
Gandhi
Mary & Max.
Marvins room
#13839 Collateral 12 år siden
#13840 MOVIE1000 12 år siden
Jeg glæder mig også som en ældre herre der skal ind og bruge sit gavekort til nye seler i tøjeksperten. Tog den udelukkende pga, beskrivelsen. Da jeg kom hjem fandt jeg så ud afg at den havde fået top karakter de fleste steder. Jeg er spændt.