Gravatar

#13851 Snaden 12 år siden

Det er en fantastisk film. Glæd dig! :)
Gravatar

#13852 Skeloboy 12 år siden

Fra Tiger:

I Am Love
Merlin
Nawals Hemmeligheder (Incendies)
Dogtooth
Le Quattro Volte
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#13853 Skeloboy 12 år siden

og har lige bestilt 7 Bergman mere, så jeg nu kommer op på at eje i alt 23 film af ham):

A Lesson In Love
The Magician
Summer With Monika
Smiles of Summer Night
Summer Interlude
After The Rehearsel
Music in Darkness
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#13854 misuma 12 år siden

BBBB

Bait
Lincoln - Vampire Hunter
Ted
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13855 Thomsen 12 år siden

Fra amazon.com (*ikke* igennem Tyskland, men direkte fra US):

I Spit on Your Grave (1978) - BD
Mother's Day (1980) - BD

Den første er jo en rape-revenge-klassiker, hvis man kan tale om sådan noget. Stof til min kommende opgave om emnet.

Den anden har jeg længe gerne villet se igen. Jeg kan huske, den blev udsendt som "SPLATTERFILMEN Skovhuggerne" på dansk købevideo, skrevet på den måde - med SPLATTERFILMEN med store bogstaver. Jo, det var dengang omkring 1990, hvor "splatterfilm" var det nye buzz-ord, og selv tv-avisen tog emnet op. Jeg husker den faktisk som ret underholdende med en del sort humor. Men nu er det Troma-drengene, der har udgivet den, så jeg skal nok ikke sætte forventningerne alt for højt op. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13856 misuma 12 år siden

^^

Jeg har kun remakes'ne fra begge :P
Gravatar

#13857 Thomsen 12 år siden

Dem har jeg så til gengæld ikke set. Jeg ville faktisk have bestilt dem med, men jeg tør ikke at bestille mere end to ad gangen for tiden, for alle mine pakker kommer tilsyneladende direkte fra USA.

Hvordan er remakes'ne?

Jeg er ret vild med den originale ISoYG, selvom voldtægten er hård kost for mig (jeg kan se nok så meget blod, men voldtægt er af en eller anden grund særligt slemt for mig). Mother's Day er jeg spændt på at se igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13858 Collateral 12 år siden

Den oprindelige I Spit on Your Grave er bestemt fremragende. Remaket ligner en 'Saw'-ificering.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13859 Thomsen 12 år siden

Ok. Jeg bør næsten få fat på den, nu hvor jeg skriver opgave om emnet.

Hvad med genindspilningerne af Last House of the Left og Mother's Day?
Gravatar

#13860 misuma 12 år siden

Thomsen (13857) skrev:

Jeg er ret vild med den originale ISoYG, selvom voldtægten er hård kost for mig (jeg kan se nok så meget blod, men voldtægt er af en eller anden grund særligt slemt for mig).

Præcis som mig.

Jeg var positivt overrasket over Spit On Your Grave, den bliver grum på den tilfredstillende måde :P Det samme kan siges om Mothers Day, selvom jeg dog mindes at skuespillet varierede i kvaliteten.

Skriv ny kommentar: