Ja, en pudsig modtagelse den fik, som jeg også læste et sted.
En sjov triva er for øvrigt, at instruktøren Dziga Vertovs (kunstnernavn) bror Mikhail Kaufman, er den kameramand som vi følger gennem filmen, og som har filmet det meste af den. Deres tredje bror var Boris Kaufman, som siden bl.a. filmede "L'Atalante" i Frankrig, og "On the Waterfront" og "12 Angry Men" i USA. Ufatteligt meget talent indenfor en lille familie. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Ja, det må sgu siges. Men Man with a Movie Camera er da en opvisning i diverse teknikker, hvor jeg flere gange tænkte; "det da løgn, filmen/dokumentaren er jo så gammel, hvordan er det muligt?" :D
#14142 Det er sjovt at se, hvor kreative de kunne være dengang. Husker indtil flere stumfilm, hvor jeg har tænkt 'det var pokkers':) Man With A Movie Camera har jeg dog ikke set, men ville gerne og du kender adressen;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Jeg er normalvis ikke meget til popmusik, men det album er godt nok gået lige i hjertet på mig! Hold da magle, hvor jeg har gennemhørt det mange gange allerede i den sidste uges tid !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Paulie Austin Powers the spy WHO shagged me Ben X Flashforwards Manhunter Changing lanes Thirst Offerfesten (originale) Hard candy The Rite The Duchess Slipstream Tip toes Metro Deep impact Nixon Små ulykke Forbrydelser Live 09 Frank hvam Empire of the sun Sea of love Scent of a woman Orkide-tyven Escape from L.A Talegaver til børn 15 år jubilæum I Robot Vilde hjerter The majestic Reservoir dogs Beskidte bæster The devils own Snatch Dickie roberts former child star Signs The color purple Malcolm X Spider-man the ultimate villain showdown Adam Mean streets Raging bull I-spy Alf Envy The Planet future Wolf
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#14141 Benway 12 år siden
En sjov triva er for øvrigt, at instruktøren Dziga Vertovs (kunstnernavn) bror Mikhail Kaufman, er den kameramand som vi følger gennem filmen, og som har filmet det meste af den. Deres tredje bror var Boris Kaufman, som siden bl.a. filmede "L'Atalante" i Frankrig, og "On the Waterfront" og "12 Angry Men" i USA. Ufatteligt meget talent indenfor en lille familie. :)
#14142 Ispep 12 år siden
Ja, det må sgu siges. Men Man with a Movie Camera er da en opvisning i diverse teknikker, hvor jeg flere gange tænkte; "det da løgn, filmen/dokumentaren er jo så gammel, hvordan er det muligt?" :D
#14143 Hr. Nielsen 12 år siden
#14144 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg er normalvis ikke meget til popmusik, men det album er godt nok gået lige i hjertet på mig! Hold da magle, hvor jeg har gennemhørt det mange gange allerede i den sidste uges tid !
#14145 Kruse 12 år siden
The Life and Death of Colonel Blimp
A Matter of life and Death
Humanity & Paper Ballons
Adam's Rib
#14146 Skeloboy 12 år siden
The Ninja Collection
Bionic Ninja
Death Code: Ninja
Ninja: The American Warrior
Ninja In The Killing Fields
Ninja Assassins: 4 Film Set
Ninja and Dragons
Ninja in the Dragons Den
Ninja: The Final Duel
To Catch A Ninja
Så er jeg vist også færdig med at bruge majs penge...men det er så også 34 film for i alt 630 kr...det er en helt fin pris :)
#14147 misuma 12 år siden
De Urørlige, dvd. 148 kr.
#14148 Sweetiebellefan 12 år siden
#14149 MOVIE1000 12 år siden
Austin Powers the spy WHO shagged me
Ben X
Flashforwards
Manhunter
Changing lanes
Thirst
Offerfesten (originale)
Hard candy