The Best of Ealing Collection Kind Hearts And Coronets The Ladykillers The Man In The White Suit Passport To Pimlico The Lavender Hill Mob
The Powell & Pressburger Collection A Matter of Life & Death The Red Shoes The Life & Death of Colonel Blimp A Canterbury Tale I Know Where I'm Going 49Th Parallel Battle of the River Plate Ill Met By Moonlight They're A Weird Mob The Tales of Hoffman Black Narcissus
David Lean Collection The Sound Barrier Hobson's Choice Blithe Spirit Brief Encounter Great Expectations Oliver Twist Madeleine The Passionate Friends This Happy Breed In Which We Serve
Damn, det var sgu da tre super fede boxsets, du har fået fat på! :)
Åkepool (14136) skrev:
Fik lov til af konen, at købe lidt før tid fødselsdagsgave, så det endte med:
Depeche mode - Delta Machine (Deluxe edition) Første gang i over 20 år jeg ikke har købt et nyt album fra dem på udgivelsesdagen.
Mission Impossible: Ghost protocol. Thor. Captain America: The First Avenger.
Alle tre på BD.
Hvad synes du så om "Delta Machine" ? :)
Skeloboy (14146) skrev:
I et anfald af lettere sindssyge, kom jeg til at bestille 2 Ninja-bokse... :)
The Ninja Collection Bionic Ninja Death Code: Ninja Ninja: The American Warrior Ninja In The Killing Fields
Ninja Assassins: 4 Film Set Ninja and Dragons Ninja in the Dragons Den Ninja: The Final Duel To Catch A Ninja
Så er jeg vist også færdig med at bruge majs penge...men det er så også 34 film for i alt 630 kr...det er en helt fin pris :)
Hvis du har lyst til et par film mere til samlingen, kan jeg varmt anbefale "Enter The Ninja" og "Revenge of The Ninja". :)
Alien Anthology (BD) Walt Disney Treasures: Mickey in Living Colour (DVD) Walt Disney Treasures: Mickey in Living Colour 2 (DVD) Walt Disney Treasures: The Complete Goofy (DVD) A Time to Kill (DVD) Malcolm X (DVD) Destricted (DVD) Men In Black (BD) Men In Black II (BD)
BB-ekspedienten var i hvert fald nærmest helt overstadig over, at jeg købte den :D Har sjældent oplevet så dejligt frisk en ekspedient (især med tanke på det sene tidspunkt, jeg var forbi :) ).
Det blev lige til en snak om Life of Pi også, som han da i hvert fald lige ville anbefale på det allervarmeste :D
"Den er bare WOW, og tigeren deri er SÅ GODT animeret" :)
Jeg gik i hvert fald derfra med et smil på læben - på den gode måde, vel at mærke ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#14161 MOVIE1000 12 år siden
Denne pakke indeholdt fra elgiganten:
Life of Pi 3D BD
Pagten BD
#14162 NightHawk 12 år siden
Damn, det var sgu da tre super fede boxsets, du har fået fat på! :)
Hvad synes du så om "Delta Machine" ? :)
Hvis du har lyst til et par film mere til samlingen, kan jeg varmt anbefale "Enter The Ninja" og "Revenge of The Ninja". :)
http://www.amazon.co.uk/Enter-Ninja-DVD-Franco-Ner...
http://www.amazon.co.uk/Revenge-Ninja-DVD-Sho-Kosu...
Tredje del ("The Domination") i denne løst sammensatte Ninja trilogi er desværre ikke udgivet på DVD/BD endnu.
#14163 Skeloboy 12 år siden
Den har jeg skam...klassefilm :)
#14164 dyg 12 år siden
#14165 Herrguth 12 år siden
Alien Anthology (BD)
Walt Disney Treasures: Mickey in Living Colour (DVD)
Walt Disney Treasures: Mickey in Living Colour 2 (DVD)
Walt Disney Treasures: The Complete Goofy (DVD)
A Time to Kill (DVD)
Malcolm X (DVD)
Destricted (DVD)
Men In Black (BD)
Men In Black II (BD)
#14166 Hr. Nielsen 12 år siden
The Fighting Seabees (BD)
Fra BB:
Jack Reacher (BD)
#14167 HonoDelLoce 12 år siden
Get the Gringo
Hugo
Man on a Ledge
Alle på BD :)
#14168 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
Det er en spas film. :)
#14169 HonoDelLoce 12 år siden
BB-ekspedienten var i hvert fald nærmest helt overstadig over, at jeg købte den :D Har sjældent oplevet så dejligt frisk en ekspedient (især med tanke på det sene tidspunkt, jeg var forbi :) ).
Det blev lige til en snak om Life of Pi også, som han da i hvert fald lige ville anbefale på det allervarmeste :D
"Den er bare WOW, og tigeren deri er SÅ GODT animeret" :)
Jeg gik i hvert fald derfra med et smil på læben - på den gode måde, vel at mærke ! :)
#14170 MOVIE1000 12 år siden
CDON
The Amazing Spider-man 3D BD
Waterworld
Escape from New York