Fra Blockbuster på Godthåbsvej i Vanløse, der ligesom nogle andre butikker i Københavnsområdet lukker og kører med 50% off:
Magi i Luften - DVD. Over Kanten - DVD. Babe - BD Babe: Pig in the city - BD. Martha Marcy May Marlene - BD. Min søsters børn vælter Nordjylland - BD. The Cove - BD. Young Adult - BD.
Samlet pris 140,-
Og en Skylanders startpakke til drengene.
Desværre har jeg opdaget forsent at de lukker, så alt det rigtig gode + mere eller mindre alle børnefilm er væk :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Lex & Klatten (DVD) Walt Disney Treasures: The Adventures of Oswald the Lucky Rabbit (DVD) Miral (DVD) Boy A (DVD) The 4400 - Season 3 (DVD) The Naked Gun Trilogy (DVD) Shrek's Thrilling Tales (DVD) Anaconda / Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid (DVD)
Hele 17 butikker lukker på landsplan, så det er pænt stort nederlag for kæden og fysiske butikker i almindelighed. Konkurrencen er dæleme blevet for hård og ond. Selvom vi i Thisted ikke engang havde så stor konkurrence fra andre fysiske butikker (udover Fona og Ekspert, som ofte er noget dyrere alligevel ift. Blockbuster) så gik skidtet sgu ikke rundt.
I Fredericia har vi Blockbuster og Fona og jeg håber derfor min pusher klarer den. Block'en er MIT sted, mit lille paradis, mit sted når jeg trænger til at trøstekøbe!
#14211 Steffan Rasmussen 12 år siden
Yeah ... right ...
#14212 Skeloboy 12 år siden
#14213 Åkepool 12 år siden
Magi i Luften - DVD.
Over Kanten - DVD.
Babe - BD
Babe: Pig in the city - BD.
Martha Marcy May Marlene - BD.
Min søsters børn vælter Nordjylland - BD.
The Cove - BD.
Young Adult - BD.
Samlet pris 140,-
Og en Skylanders startpakke til drengene.
Desværre har jeg opdaget forsent at de lukker, så alt det rigtig gode + mere eller mindre alle børnefilm er væk :(
#14214 Herrguth 12 år siden
Lex & Klatten (DVD)
Walt Disney Treasures: The Adventures of Oswald the Lucky Rabbit (DVD)
Miral (DVD)
Boy A (DVD)
The 4400 - Season 3 (DVD)
The Naked Gun Trilogy (DVD)
Shrek's Thrilling Tales (DVD)
Anaconda / Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid (DVD)
#14215 Ispep 12 år siden
Det er noget rigtigt øv det med lukningen af flere butikker. Også her i Thisted hvor jeg kommer fra :(
#14216 Åkepool 12 år siden
Ja, det er møgærgeligt.
#14217 misuma 12 år siden
#14218 Wangsgaard 12 år siden
#14219 Ispep 12 år siden
Der er lidt om det her:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.a...
Hele 17 butikker lukker på landsplan, så det er pænt stort nederlag for kæden og fysiske butikker i almindelighed. Konkurrencen er dæleme blevet for hård og ond. Selvom vi i Thisted ikke engang havde så stor konkurrence fra andre fysiske butikker (udover Fona og Ekspert, som ofte er noget dyrere alligevel ift. Blockbuster) så gik skidtet sgu ikke rundt.
#14220 misuma 12 år siden