Jeg købte den også kun der, fordi jeg har en del penge stående på mit kort. Ellers synes jeg de generelt er for dyre.
Jeg køber nu jævnligt i BB, de fleste koster jo 200kr, og når man så trækker de 10% i kundepanel fra. Så ender det på 180kr. Det er fint nok. Men det er fedt, at Elgiganten er begyndt, at sælge nogle til 149kr. Flere af dem tak.
Jeg er glad for at kunne meddele, at du er optaget på den 4-årige professionsbacheloruddannelse i journalistik på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg er glad for at kunne meddele, at du er optaget på den 4-årige professionsbacheloruddannelse i journalistik på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.
Grats
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Godt klaret :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Stort tillykke :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#14261 Skeloboy 12 år siden
Lidt japansk fra 30'erne :)
#14262 Flemming Larsen 12 år siden
Jeg køber nu jævnligt i BB, de fleste koster jo 200kr, og når man så trækker de 10% i kundepanel fra. Så ender det på 180kr. Det er fint nok. Men det er fedt, at Elgiganten er begyndt, at sælge nogle til 149kr. Flere af dem tak.
#14263 HonoDelLoce 12 år siden
#14264 Steffan Rasmussen 12 år siden
Grats
#14265 MOVIE1000 12 år siden
Godt klaret :)
#14266 Zombi 12 år siden
Fedt og tillykke med det. :)
#14267 Kruse 12 år siden
Stort tillykke :)
#14268 Wangsgaard 12 år siden
Stort tillykke
#14269 Kruse 12 år siden
En Kongelig Affære (BD)
Dredd (BD)
#14270 Zombi 12 år siden
Django Unchained (BD)
Havde lidt film jeg alligevel skulle af med, så jeg fik den til 100 kr. Det var lige til at overkomme. :)