Fast & Furious: The Complete Collection (De første 5 film) (BD)
Nu har jeg besluttet at give hele serien en chance. Har kun tidligere set den første for mange år siden.
Sjovt.
Vi gik selv i gang med serien i går (har engang købt selvsamme boks :D ).
På min kærestes foranledning, for at det ikke skal være løgn ! :D
Den første (som vi så i går) synes jeg stadigvæk er okay. Knapt så velspillet og med halvdårlige effekter i enkelte skud, men dog med en masse... Ja, drengerøvsstemning :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Den første (som vi så i går) synes jeg stadigvæk er okay. Knapt så velspillet og med halvdårlige effekter i enkelte skud, men dog med en masse... Ja, drengerøvsstemning :)
Jeg husker også den første som ganske okay. Jeg var dog ikke den samme filmnørd dengang, som jeg er i dag, så jeg er spændt på hvad jeg ender med at synes om den. Det har egentligt været de positive anmeldelser og den positive omtale, af de to nyeste film, der gør at jeg giver serien en chance, så jeg frygter lidt at især 2'eren og 3'eren bliver svære at komme igennem.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg husker også den første som ganske okay. Jeg var dog ikke den samme filmnørd dengang, som jeg er i dag, så jeg er spændt på hvad jeg ender med at synes om den. Det har egentligt været de positive anmeldelser og den positive omtale, af de to nyeste film, der gør at jeg giver serien en chance, så jeg frygter lidt at især 2'eren og 3'eren bliver svære at komme igennem.
Har det på fuldstændig samme måde :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
2eren var ikke så slem igen, derimod 3eren. 4eren blev jeg skuffet over, men den er okay.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#14331 MOVIE1000 12 år siden
Paranormal activity 4 BD
The Bourne Legacy BD
Ultimate Avengers the movie
#14332 Mikkel Abel 12 år siden
Lækkert!
#14333 Kruse 12 år siden
Fast & Furious: The Complete Collection (De første 5 film) (BD)
Nu har jeg besluttet at give hele serien en chance. Har kun tidligere set den første for mange år siden.
#14334 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
ONE OF US! ONE OF US!
#14335 HonoDelLoce 12 år siden
Sjovt.
Vi gik selv i gang med serien i går (har engang købt selvsamme boks :D ).
På min kærestes foranledning, for at det ikke skal være løgn ! :D
#14336 Kruse 12 år siden
#14337 HonoDelLoce 12 år siden
Har det på fuldstændig samme måde :)
#14338 Åkepool 12 år siden
Men så er du kommet tættere på 5'eren, som er seriens bedste.
#14339 MOVIE1000 12 år siden
2eren var ikke så slem igen, derimod 3eren. 4eren blev jeg skuffet over, men den er okay.
#14340 misuma 12 år siden
Robin Hood, BD (Ridley Scott) 30 kr
Tiger'en:
Dogtooth, Dvd 20 kr