Jeg synes "Ted" har fået lidt hård kritik herinde, men personligt synes jeg det var en af de bedre amerikanske komedier fra de sidste par år. Jeg frygtede bare at det ville være en lang række prut, sex og opkast jokes, det var i hvert fald det indtryk jeg fik ud fra traileren, men det var heldigvis en rigtig hjertevarm komedie med lidt grov humor til tider og det var den helt rette kombination for mig.
Jeg synes "Ted" har fået lidt hård kritik herinde, men personligt synes jeg det var en af de bedre amerikanske komedier fra de sidste par år. Jeg frygtede bare at det ville være en lang række prut, sex og opkast jokes, det var i hvert fald det indtryk jeg fik ud fra traileren, men det var heldigvis en rigtig hjertevarm komedie med lidt grov humor til tider og det var den helt rette kombination for mig.
Jeg er også spændt på hvad jeg synes om den. Jeg sidder ofte mellem to stole, når det kommer til Seth MacFarlane og "Family Guy", da jeg godt kan lide det i bidder, men jeg synes også at der er meget der ikke fungerer. Traileren til "Ted" var jeg heller ikke 100 % solgt på, men jeg så nok i den til at jeg vil give den en chance og at jeg også tror at jeg vil synes om den.
Jeg tror jeg smækker den på i aften.
? (14474) skrev:
"The Fugitive" er jo bare gennemført fed.
Det er den bestemt. Den trængte til et gensyn på Blu-Ray :)
BTW. Hvorfor den nye bruger? :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det har godt nok skiftet stil siden jeg sidst så det, eller well nogen afsnit er hel grotesk voldige, Stewie og Brian som dræber en hel familie med børn, self. forberedt på det voldsomme efter afsnittet med Where's my money bitch, hvor Stewie gennemsmadrer Brian. Det heller ikke fordi det berør mig så meget, men nogen gange har der bare ikke været en stor årsag til volden.
Tilgengæld var jeg hel vild med åbnings afsnittet fra season 9, hvor det hele er et stort mord mysterie ren Cludo :)
Det afsnit synes jeg var ganske underholdende.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14471 Herrguth 12 år siden
The Muppets Take Manhattan (BD)
Muppets From Space (BD)
Fra Stereo Studio:
Vilde Rolf (BD)
Gremlins 2 (BD)
#14472 misuma 12 år siden
#14473 Kruse 12 år siden
Ted (BD)
The Fugitive (BD)
#14474 Giraffen 12 år siden
Nice!
"The Fugitive" er jo bare gennemført fed.
#14475 Kruse 12 år siden
Jeg er også spændt på hvad jeg synes om den. Jeg sidder ofte mellem to stole, når det kommer til Seth MacFarlane og "Family Guy", da jeg godt kan lide det i bidder, men jeg synes også at der er meget der ikke fungerer. Traileren til "Ted" var jeg heller ikke 100 % solgt på, men jeg så nok i den til at jeg vil give den en chance og at jeg også tror at jeg vil synes om den.
Jeg tror jeg smækker den på i aften.
Det er den bestemt. Den trængte til et gensyn på Blu-Ray :)
BTW. Hvorfor den nye bruger? :)
#14476 misuma 12 år siden
#14477 Slettet Bruger [4145500452] 12 år siden
127 Hours (BD)
Death at a Funeral (BD)
Wild Target (BD)
BB:
Ted (BD)
The Ides of March (BD)
Titanic (BD)
Amazon:
Apocalypse Now inkl. Hearts of Darkness (BD)
Warm Bodies (BD)
Bilka:
En støvsuger (hurra)
#14478 elwood 12 år siden
Det har godt nok skiftet stil siden jeg sidst så det, eller well nogen afsnit er hel grotesk voldige, Stewie og Brian som dræber en hel familie med børn, self. forberedt på det voldsomme efter afsnittet med Where's my money bitch, hvor Stewie gennemsmadrer Brian.
Det heller ikke fordi det berør mig så meget, men nogen gange har der bare ikke været en stor årsag til volden.
Tilgengæld var jeg hel vild med åbnings afsnittet fra season 9, hvor det hele er et stort mord mysterie ren Cludo :)
Det afsnit synes jeg var ganske underholdende.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14479 Åkepool 12 år siden
Der er sgu noget jeg har misset igen? Hvem er den gamle bruger?
#14480 Kruse 12 år siden
Jeg er rimelig sikker på at det er Zombi og hvad han ellers har heddet :)