1'eren var rigtig sød, men 2'eren var jeg så skuffet over, at jeg endnu ikke har taget mig sammen til at se 3'eren ... Hvordan er den i forhold til de andre? O.o
Jeg synes at alle tre ligger på samme niveau, altså omkring 6/10. Det kan godt være at det faktum at jeg ser dem sammen med to små rollinger, gør at den får en karakter for meget, men de sluger det sgu råt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Nu jeg har fået set serien, har jeg tænkt mig at vente til den kommer på BluRay, men hvis nu der er bedre ekstramateriale til DVD'en... så skal man vel have begge på et tidspunkt.
Men tak i hvert fald. Du kan jo eventuelt give en bedømmelse, når du har modtaget boksen?
#14531 Skeloboy 12 år siden
Har solgt de tre bokse jeg havde, og købt den her i stedet.
Comeback Kid - Symptoms + Cures - røv-fucking-fedt hardcore/punk! Tjek selv:
#14532 Åkepool 12 år siden
Jeg synes at alle tre ligger på samme niveau, altså omkring 6/10. Det kan godt være at det faktum at jeg ser dem sammen med to små rollinger, gør at den får en karakter for meget, men de sluger det sgu råt.
#14533 Skeloboy 12 år siden
#14534 Muldgraver 12 år siden
Hvordan er ekstramaterialeniveauet?
#14535 Skeloboy 12 år siden
Jeg er en rebel, så jeg skriver jo allerede herinde, når jeg har bestilt ;)
Men det er vist ret godt. Vigtigst af alt, så er den længere pilot med i boksen, som er ret speciel at se.
#14536 Muldgraver 12 år siden
Nu jeg har fået set serien, har jeg tænkt mig at vente til den kommer på BluRay, men hvis nu der er bedre ekstramateriale til DVD'en... så skal man vel have begge på et tidspunkt.
Men tak i hvert fald. Du kan jo eventuelt give en bedømmelse, når du har modtaget boksen?
#14537 Åkepool 12 år siden
Sherlock - Complete series one (BD).
Hmm, kun tre afsnit, det må være en fejl.
#14538 Ispep 12 år siden
Ingen fejl. Et afsnit har en spilletid på halvanden time.
#14539 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
#14540 Skeloboy 12 år siden
Scrubs Season 1-7
Det koster 200 kr mere for Scrubs Season 1-9, og samleren I mig sagde ja, men de er pivringe jo...så dem må jeg undvære :)