Mht Welles som andre siger er The trial og Chimes at midnight (Falstaf)musts. Confidental Raport står ikke så tydeligt i min erindring (10-15år siden jeg har set den)men husker den som seværdig.
Jeg synes at alle tre ligger på samme niveau, altså omkring 6/10. Det kan godt være at det faktum at jeg ser dem sammen med to små rollinger, gør at den får en karakter for meget, men de sluger det sgu råt.
Så længe det bliver en god oplevelse for jer alle og har en god hygge-værdi på den konto, så er det jo super!! Og de er jo utrolig flot lavet, så det alene fanger jo ungerne med det samme!
MOVIE1000 (14526) skrev:
Jeg synes den var en tand bedre end 2eren, men det er nok den mest fjollede af dem alle, hvilket er en skam, da 2eren synes jeg, lagde op til en meget dyster afslutning, men den går aldrig hen og bliver spændene desværre. 1eren synes jeg stadig er god, de 2 andre formår bare ikke at bygge videre på det univers.
Nej, det er også lidt min fornemmelse af det efter at have set 2'eren ... For 1'eren er jo virkelig original og flot, så jeg må indrømme jeg forventede mig en hel del af fortsættelsen! Men hey, som Åkepool også er inde på, børn elsker dem og min niece blev glad for at overtage mosters fejlkøb! :p
Breaking Bad - Sæson 1 (BD) Breaking Bad - Sæson 2 (BD) Breaking Bad - Sæson 3 (BD) Breaking Bad - Sæson 4 (BD) Breaking Bad - Sæson 5 (BD)
Game of Thrones - Sæson 1 & 2 (BD)
Synes efterhånden det var på tide at jeg fik taget hul på de to serier, så nu håber jeg de kan leve op til deres megen positive omtale. Glæder mig ihvertfald til at komme igang. :)
Danger Man - Complete Series 1 (DVD)
Troede jeg havde fået købt hele "Danger Man" serien tidligere, men fandt ud af at jeg manglede den første omgang afsnit fra 1959, hvor spilletiden kun er på cirka. 30 min, per afsnit, modsat de senere afsnit i serien som var på cirka 50 min. De senere afsnit har jeg fået set en god del af efterhånden, og her sker der så meget i de forskellige historier, at tiden bare suser afsted. Så er sgu lidt spændt på at få set hvordan de formidler historierne i de væsenlig kortere afsnit, især hvis der holdes samme tempo. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#14551 Steffan Rasmussen 12 år siden
Pish-posh ... en uge så er det fikset.
#14552 jessup 12 år siden
#14553 Toothless 12 år siden
Så længe det bliver en god oplevelse for jer alle og har en god hygge-værdi på den konto, så er det jo super!! Og de er jo utrolig flot lavet, så det alene fanger jo ungerne med det samme!
Nej, det er også lidt min fornemmelse af det efter at have set 2'eren ... For 1'eren er jo virkelig original og flot, så jeg må indrømme jeg forventede mig en hel del af fortsættelsen! Men hey, som Åkepool også er inde på, børn elsker dem og min niece blev glad for at overtage mosters fejlkøb! :p
#14554 MOVIE1000 12 år siden
Dredd 3d BD
Taken 2 BD
The Texas chainsaw massacre 3D BD
#14555 jessup 12 år siden
#14556 Steffan Rasmussen 12 år siden
The Departed (BD)
French Connection (BD)
Shakespere in Love (BD)
Patton (BD)
Out of Africa (BD)
Take Shelter (BD)
#14557 Skeloboy 12 år siden
Hard Times
The Son
All About My Mother
Paranoid Park (BD)
Gerry
#14558 Giraffen 12 år siden
Sherlock - Sæson 1 og 2
Californication - Sæson 5
#14559 NightHawk 12 år siden
Tina Dicow - "Where Do You Go To Disappear" (CD)
Breaking Bad - Sæson 1 (BD)
Breaking Bad - Sæson 2 (BD)
Breaking Bad - Sæson 3 (BD)
Breaking Bad - Sæson 4 (BD)
Breaking Bad - Sæson 5 (BD)
Game of Thrones - Sæson 1 & 2 (BD)
Synes efterhånden det var på tide at jeg fik taget hul på de to serier, så nu håber jeg de kan leve op til deres megen positive omtale. Glæder mig ihvertfald til at komme igang. :)
Danger Man - Complete Series 1 (DVD)
Troede jeg havde fået købt hele "Danger Man" serien tidligere, men fandt ud af at jeg manglede den første omgang afsnit fra 1959, hvor spilletiden kun er på cirka. 30 min, per afsnit, modsat de senere afsnit i serien som var på cirka 50 min. De senere afsnit har jeg fået set en god del af efterhånden, og her sker der så meget i de forskellige historier, at tiden bare suser afsted. Så er sgu lidt spændt på at få set hvordan de formidler historierne i de væsenlig kortere afsnit, især hvis der holdes samme tempo. :)
#14560 Big Daddy 12 år siden
The Bruce Lee Collection: (blu-ray)
(Big Boss)
(Fist of Fury)
(Way of the Dragon)
(Game of Death)