Det kan sagtens betale sige at gå i Tiger eller Boun10 og se på DVD'er. De skifter dog ikke så ofte ud.
Absolut, har også købt et par stykker fra Tiger i ny og næ. Det var mere fordi jeg kører et Solondz-flip for tiden, og så ville en tur i Tiger være interessant. :p
Herrguth (14574) skrev:
#MikkelAbel - Jeps, den var i hvert fald i Tiger på Strøget i KBH.
Fedt nok, jeg krydser fingre for de også har den i Nordjylland. :)
Det er vildt billigt, men jeg synes godt nok det er noget rod og rigtig rigtig øv at de har valgt at tage de 2 af de 3 nye Bond film med også ... For som med de 3 Batman er det jo en helt ny serie, så de hører til for sig!!! *suk* Er bange for det faktisk afholder mig fra at købe den ...
Det er vildt billigt, men jeg synes godt nok det er noget rod og rigtig rigtig øv at de har valgt at tage de 2 af de 3 nye Bond film med også ... For som med de 3 Batman er det jo en helt ny serie, så de hører til for sig!!! *suk* Er bange for det faktisk afholder mig fra at købe den ...
Øh hvad? Er det dig der lavede alle de der underlige tråd med, at du ikke kunne lide når der var klistermærker på dvd og blu-ray covers? Det er mega billigt, men du vil alligevel ikke købe boksen bare pga. to film?
For som med de 3 Batman er det jo en helt ny serie, så de hører til for sig!
Nej, faktisk er det netop ikke en helt ny serie, der hører til for sig. Det er den samme M, som var i filmene med Brosnan, der er masser af henvisninger til den gamle serie og producenterne omtaler filmene som hhv. Bond 21, Bond 22 og Bond 23 under produktionen.
Det eneste der er sket er, at man har rebooted serien og ført den ind i en anden tidsalder.
#14571 misuma 12 år siden
Black Rock (Tre tøser tager ud på en ø og jagtes)
Om ca en uge modtager:
Magic Magic (En tøs tager ud på en ø og jagtes)
Hmm...
#14572 Mikkel Abel 12 år siden
A Clockwork Orange (BD)
The Shining (BD)
Bad Biology (BD)
The Tree of Life (BD)
Red State (BD)
The Raid (BD)
Happiness (DVD)
Palindromes (DVD)
Imperial Bedrooms af Bret Easton Ellis (bog)
Findes Todd Solondz' Storytelling i Tiger? :o
#14573 Skeloboy 12 år siden
Det kan sagtens betale sige at gå i Tiger eller Boun10 og se på DVD'er. De skifter dog ikke så ofte ud.
#14574 Herrguth 12 år siden
#14575 Mikkel Abel 12 år siden
Absolut, har også købt et par stykker fra Tiger i ny og næ. Det var mere fordi jeg kører et Solondz-flip for tiden, og så ville en tur i Tiger være interessant. :p
Fedt nok, jeg krydser fingre for de også har den i Nordjylland. :)
#14576 Åkepool 12 år siden
James Bond blu-ray bokssæt:
http://www.elgiganten.dk/product/film/bokse-tv-ser...
Til sølle 399,- :)
Skal nok :)
#14577 Wangsgaard 12 år siden
Har lige overtalt kæresten til at købe den :)
#14578 Toothless 12 år siden
#14579 Giraffen 12 år siden
Øh hvad? Er det dig der lavede alle de der underlige tråd med, at du ikke kunne lide når der var klistermærker på dvd og blu-ray covers? Det er mega billigt, men du vil alligevel ikke købe boksen bare pga. to film?
Jeg må sige jeg forstår det ikke.
#14580 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
Nej, faktisk er det netop ikke en helt ny serie, der hører til for sig. Det er den samme M, som var i filmene med Brosnan, der er masser af henvisninger til den gamle serie og producenterne omtaler filmene som hhv. Bond 21, Bond 22 og Bond 23 under produktionen.
Det eneste der er sket er, at man har rebooted serien og ført den ind i en anden tidsalder.