Jeg må indrømme at jeg faktisk finder Zombie Island forbavsende god. Jeg burde ikke kunne lide den, men det er faktisk en rigtig god film. Den er nogenlunde godt tegnet, stemningsfuld og man skal ikke lade sig nare af at det er en Scooby-Doo film.
Jeg må indrømme at jeg faktisk finder Zombie Island forbavsende god. Jeg burde ikke kunne lide den, men det er faktisk en rigtig god film. Den er nogenlunde godt tegnet, stemningsfuld og man skal ikke lade sig nare af at det er en Scooby-Doo film.
Jep.
Enig, havde den på vhs som barn, så synes det kunne være fedt at gense den. Selvom filmen er ret forudsigelige, som med de fleste scooby doo mysterier, så er stemningen helt i top. Som barn synes jeg at den var ligeså uhyggelig som hyggelig. Har ikke set de nye scooby doo animations film, men så lidt af "Hva så scooby doo?", og det var ok, men stemningen og hyggen, var ikke til stede, og bryder mig ikke rigtig om den måde tegneserien er farvet/tegnet på. Der holder den gamle serie nok stadig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#14671 Thomsen 11 år siden
Motel Hell
Deranged
The Fall of the House of Usher
#14672 MOVIE1000 11 år siden
Bogormen: TWIN PEAKS DEFINITIVE GOLD BOX EDITION
Blockbuster:
The Watch
Goonierne
The woman in Black
Skatteøen (2012)
Scooby-Doo on Zombie Island
#14673 Åkepool 11 år siden
Prometheus to Alien - The Evolution (BD).
#14674 misuma 11 år siden
Sawney - Flesh Of A Man, dvd.
(To timer efter bestilling, havde sælgeren postet pakken. Ny rekord!)
#14675 Mikkel Abel 11 år siden
#14676 Giraffen 11 år siden
Jep.
#14677 MOVIE1000 11 år siden
Enig, havde den på vhs som barn, så synes det kunne være fedt at gense den. Selvom filmen er ret forudsigelige, som med de fleste scooby doo mysterier, så er stemningen helt i top. Som barn synes jeg at den var ligeså uhyggelig som hyggelig. Har ikke set de nye scooby doo animations film, men så lidt af "Hva så scooby doo?", og det var ok, men stemningen og hyggen, var ikke til stede, og bryder mig ikke rigtig om den måde tegneserien er farvet/tegnet på. Der holder den gamle serie nok stadig.
#14678 Slettet Bruger [4145500452] 11 år siden
Iron Man 3 (BD)
Fra Zavvi:
Casablanca (BD)
Lincoln (BD)
#14679 MOVIE1000 11 år siden
#14680 Skeloboy 11 år siden
Life of Pi (BD)
The Hobbit (BD)
Og dermed, når jeg får set disse, har jeg set 248/250 på IMDB's top250.
Kan man se Star Trek, selvom man intet har set af hele franchisen før?