Jo, jeg har den faktisk allerede på dvd, men ville meget meget gerne opgradere. Det er helt klart en af mine Powell/Pressburger-favoritter. Vidunderlig film. Scenen hvor Anton Walbrook fortæller om grundende til, hvorfor han har forladt sit hjemland er en af de mest bevægende, jeg overhovedet kan komme i tanke om.
Tak for linket. :) Jeg har hørt lidt om kontroverserne fra ekstramaterialet på den engelske dvd, men vil glæde mig til at læse mere om det.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#14781 Kruse 11 år siden
Nice!
#14782 Slettet Bruger [542720246] 11 år siden
Det er den med Milla Jovovich, ikke?
#14783 Fredag 11 år siden
#14784 Kisbye 11 år siden
Den hedder vist også bare 'Joan of Arc' eller 'The Messenger: The Story of Joan of Arc'.
Det må vel næsten være 'La passion de Jeanne d'Arc' der er tale om. Den er da også et rigtigt mesterværk.
#14785 Slettet Bruger [542720246] 11 år siden
Jeg er ret stor fan af "La Passion de Jeanne d'Arc", for at sige det mildt. :)
#14786 Fredag 11 år siden
#14787 Slettet Bruger [4145500452] 11 år siden
Fra Zavvi:
Star Trek Into Darkness
CDON:
House of Cards
Jagten
Oblivion
The Great Gatsby
Amazon:
In the Loop
Deer Hunter
#14788 Benway 11 år siden
Jo, jeg har den faktisk allerede på dvd, men ville meget meget gerne opgradere. Det er helt klart en af mine Powell/Pressburger-favoritter. Vidunderlig film. Scenen hvor Anton Walbrook fortæller om grundende til, hvorfor han har forladt sit hjemland er en af de mest bevægende, jeg overhovedet kan komme i tanke om.
Tak for linket. :) Jeg har hørt lidt om kontroverserne fra ekstramaterialet på den engelske dvd, men vil glæde mig til at læse mere om det.
#14789 Mikkel Abel 11 år siden
Django Unchained (BD) til 70 kr.
#14790 Åkepool 11 år siden
Det var den også :)