House of Cards sæson 1 Star wars the clone wars sæson 5 BD The newsroom sæson 1 Arrow sæson 1 BD Top secret Star trek into darkness 3D BD What about bob?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#14843 Ikke ilde :) Du er måske generelt begejstret for Madsen?
Jeg er ved at blive meget begejstret for hans værker. Jeg skriver ba.-opgave om Madsens brug af intertekstualitet. Jeg tager primært udgangspunkt i Genspejlet, og bevæger mig så ellers lidt rundt. Sjældent har nogen været så vellykket med at ville så meget på så alvorligt fjollet en måde.
Abbott and Costello Meet Frankenstein (dual format) til CAD$ 9,99
Det gik godt nok hurtigt! Bestilte i forgårs aften. ankom i dag. Selvom jeg bare betalte for den billigste forsendelse med 4-6 ugers leveringstid, så blev den sendt med DHL Express fra Canada. Heldigvis var den under toldgrænsen.
Det kiksede Universal 100th Anniversary-banner på forsiden er i øvrigt blot et slipcover. Det er ikke på coveret indenunder.
Den er allerede OOP, efter kun et år på markedet, så det er med at få den, inden prisen ryger alt for meget op hos "hajerne".
Og The Ice Storm og Ride With The Devil samt en double feature med Revenge of the Drunken Master/TC2000, og jeg regner stærkt med at begge film er total crap...
#14841 Muldgraver 11 år siden
OG den skal sprættes op!
#14842 MOVIE1000 11 år siden
House of Cards sæson 1
Star wars the clone wars sæson 5 BD
The newsroom sæson 1
Arrow sæson 1 BD
Top secret
Star trek into darkness 3D BD
What about bob?
#14843 Thomsen 11 år siden
Fedt! Kan huske, at jeg skulle det samme, dengang jeg fandt mit eksemplar. Det er klart en af mine favorit-Madsen'er.
#14844 Muldgraver 11 år siden
Ikke ilde :) Du er måske generelt begejstret for Madsen?
Jeg er ved at blive meget begejstret for hans værker. Jeg skriver ba.-opgave om Madsens brug af intertekstualitet. Jeg tager primært udgangspunkt i Genspejlet, og bevæger mig så ellers lidt rundt. Sjældent har nogen været så vellykket med at ville så meget på så alvorligt fjollet en måde.
#14845 Thomsen 11 år siden
Abbott and Costello Meet Frankenstein (dual format) til CAD$ 9,99
Det gik godt nok hurtigt! Bestilte i forgårs aften. ankom i dag. Selvom jeg bare betalte for den billigste forsendelse med 4-6 ugers leveringstid, så blev den sendt med DHL Express fra Canada. Heldigvis var den under toldgrænsen.
Det kiksede Universal 100th Anniversary-banner på forsiden er i øvrigt blot et slipcover. Det er ikke på coveret indenunder.
Den er allerede OOP, efter kun et år på markedet, så det er med at få den, inden prisen ryger alt for meget op hos "hajerne".
#14846 Ispep 11 år siden
The Host
Hunger
Tropa de Elite
Kill List
#14847 Skeloboy 11 år siden
#14848 Skeloboy 11 år siden
#14849 Åkepool 11 år siden
Cosmopolis.
Stolen.
The Perks of being a wallflower.
Battle Royale.