Mht. Extended af edition af OUATIA, så har jeg desværre hørt, at billedkvaliteten på de nye scener skulle være forfærdelig.
Jeg ville (desværre) ikke være overrasket og det var også et sats, da jeg har hørt blandet om alle udgivelser af filmen (selv om jeg dog har kunne læse mig til et sted eller to, at den skulle være af en okay BD standard). Jeg ville bare så gerne se den i extended. Det er et absolut mesterværk i mine øjne også, den udgave jeg har set.
Standardudgivelsen er ikke dårlig billedkvalitet, selvom det bestemt heller ikke er referencekvalitet, som en vis tidligere Filmz-bruger ville sige. Kvaliteten på de nye scener i den forlængede udgave skulle derimod være helt ude at skide - altså nærmest VHS kvalitet. Farvekoden er i øvrigt også helt anderledes på den forlængede version.
Jeg har læst "The Sheherd's Tale" i elektronisk form og det er en ret god baggrundshistorie om Shepherd Book, så vi endelig får noget at vide om hvad han er for en fyr.
Jeg skal se, om jeg kan huske at skrive lidt om de to andre. :)
Jack Reacher Grizzly man Spellbound Det røde kapel Maniac cop The good, the bad and the weird BD Thor: Tales of asgard Ringers: lord of the fans Nitro Circus the movie 3D BD Rec 2 BD Rec 3 BD The Ambassador Darfur now
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har læst "The Sheherd's Tale" i elektronisk form og det er en ret god baggrundshistorie om Shepherd Book, så vi endelig får noget at vide om hvad han er for en fyr.
Fedt nok. Jeg regner nok også med at få købt dem på et eller andet tidspunkt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#14891 MMB 11 år siden
#14892 Fredag 11 år siden
#14893 MMB 11 år siden
#14894 Fredag 11 år siden
#14895 MMB 11 år siden
Der er en fremragende sammenligning mellem de to versioner her: http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=8987...
#14896 Slettet Bruger [542720246] 11 år siden
Serenity: Those Left Behind (HC)
Serenity: Better Days and other stories (HC)
Serenity: The Sheherd's Tale (HC)
Hawkeye: My Life as a Weapon (TPB)
#14897 Kruse 11 år siden
Du må meget gerne skrive et par ord om disse, når du får dem læst :)
#14898 Slettet Bruger [542720246] 11 år siden
Jeg skal se, om jeg kan huske at skrive lidt om de to andre. :)
#14899 MOVIE1000 11 år siden
Jack Reacher
Grizzly man
Spellbound
Det røde kapel
Maniac cop
The good, the bad and the weird BD
Thor: Tales of asgard
Ringers: lord of the fans
Nitro Circus the movie 3D BD
Rec 2 BD
Rec 3 BD
The Ambassador
Darfur now
#14900 Kruse 11 år siden
Fedt nok. Jeg regner nok også med at få købt dem på et eller andet tidspunkt.