Universal Classic Monsters: The Essential Collection (BD) Boardwalk Empire - Season 1-3 (BD)
Fra CDON:
The Impossible (BD)
- Og så burde jeg også have modtaget "Star Trek Into Darkness" (BD), som jeg ellers købte sammen med "The Impossible", men CDON valgte istedet at sende mig en CD med finsk musik.....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Universal Classic Monsters: The Essential Collection (BD) Boardwalk Empire - Season 1-3 (BD)
Fra CDON:
The Impossible (BD)
- Og så burde jeg også have modtaget "Star Trek Into Darkness" (BD), som jeg ellers købte sammen med "The Impossible", men CDON valgte istedet at sende mig en CD med finsk musik.....
Gode sager jeg kan selv aldrig få for meget af de gamle universal monsters, jeg havde håbet de ville udsende en ny box med flere af fortsættelserne i år.
Ta det som en oplevelse og fyr op for det finske guf.
Gode sager jeg kan selv aldrig få for meget af de gamle universal monsters
Jeg har i forvejen set "Dracula", "Frankenstein", "Bride of Frankenstein" og "The Mummy", som er i et DVD-boxset jeg har sammen med "The Wolf Man" og "The Creature from the Black Lagoon", men nu hvor BD-boksen var en del af Amazons Black Friday-deals, kunne jeg ikke stå for en opgradering, hvor jeg endda får flere klassiske film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#14961 Mikkel Abel 11 år siden
#14962 Kruse 11 år siden
Universal Classic Monsters: The Essential Collection (BD)
Boardwalk Empire - Season 1-3 (BD)
Fra CDON:
The Impossible (BD)
#14963 zombieman 11 år siden
Gode sager jeg kan selv aldrig få for meget af de gamle universal monsters, jeg havde håbet de ville udsende en ny box med flere af fortsættelserne i år.
Ta det som en oplevelse og fyr op for det finske guf.
#14964 Kruse 11 år siden
Jeg har i forvejen set "Dracula", "Frankenstein", "Bride of Frankenstein" og "The Mummy", som er i et DVD-boxset jeg har sammen med "The Wolf Man" og "The Creature from the Black Lagoon", men nu hvor BD-boksen var en del af Amazons Black Friday-deals, kunne jeg ikke stå for en opgradering, hvor jeg endda får flere klassiske film :)
#14965 HelmerJ 11 år siden
#14966 HelmerJ 11 år siden
#14967 Ispep 11 år siden
Rear Window
E.T.
The Day the Earth Stood Still (1951)
Alle på BD.
#14968 Slettet Bruger [4145500452] 11 år siden
Alan Partridge: Alpha Papa (BD)
#14969 Slettet Bruger [542720246] 11 år siden
Man of Steel (BD)
#14970 Kruse 11 år siden
The Newsroom: The Complete First Season (BD)