Ja, det er mange år siden, at jeg har set dem, så jeg er spændt på om de stadig holder. Og da jeg så at The Addams Family var kommet på BD, så måtte de hjem.
Film med Bolo Yeung, Jalal Mehri og Billy Blanks...aka sikkert dårlige martial arts-film - selvom der principielt ikke findes dårlige martial arts-film!
Showdown (Billy Blanks) Double Impact (Van Damme, Bolo Yeung) Expect No Mercy (Billy Blanks, Jalal Mehri) Talons of the Eagle (Billy Blanks, Jalal Mehri) Fearless Tiger (Jalal Mehri, Bolo Yeung)
Samt en Bolo Yeung-film, der hedder Kung Fu of Tae Kwan Do, men aner faktisk ikke, hvad det er for en film, for den er ikke på IMDB...
Hvis nogen har Tiger Claws med Cynthia Rothrock, Bolo Yeung og Jalal Mehri, så må I endelig sige til...køber den gerne :)
Sidder på et ret støjende kontor, så jeg håber jeg bliver glad for dem! Desuden har jeg en del rejseaktivitet foran mig, og de kan kun være perfekte til flyveturene!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#15251 Herrguth 10 år siden
The Addams Family (BD)
Addams Family Values (DVD)
Thor (BD)
Wrong Turn 4 (DVD)
og en bog:
"The Melancholy Death of Oyster Boy and Other Stories" af Tim Burton
#15252 Kyllingebenet 10 år siden
Nice, synes de er totalt undervurderet!
#15253 Herrguth 10 år siden
#15254 Ispep 10 år siden
The Great Escape
Poltergeist
#15255 Åkepool 10 år siden
Den skal jeg stensikkert også have, når der er penge til det.
#15256 Allan Jacobsen 10 år siden
Showdown (Billy Blanks)
Double Impact (Van Damme, Bolo Yeung)
Expect No Mercy (Billy Blanks, Jalal Mehri)
Talons of the Eagle (Billy Blanks, Jalal Mehri)
Fearless Tiger (Jalal Mehri, Bolo Yeung)
Samt en Bolo Yeung-film, der hedder Kung Fu of Tae Kwan Do, men aner faktisk ikke, hvad det er for en film, for den er ikke på IMDB...
Hvis nogen har Tiger Claws med Cynthia Rothrock, Bolo Yeung og Jalal Mehri, så må I endelig sige til...køber den gerne :)
#15257 Kruse 10 år siden
Warm Bodies (BD)
#15258 knipsknips 10 år siden
Unbreakable - bd
Fjenden i dybet - bd
Starship Troopers - bd
Fona
Billet til Skanderborg Festival!!
#15259 dyg 10 år siden
Sidder på et ret støjende kontor, så jeg håber jeg bliver glad for dem! Desuden har jeg en del rejseaktivitet foran mig, og de kan kun være perfekte til flyveturene!
#15260 Kruse 10 år siden
One Flew Over the Cuckoo's Nest (BD)
Jagten (BD)
Dead Poets Society (BD)
Air Force One (BD)
Armageddon (BD)