Har lige set Do The Right Thing, som var fantastisk og ellers har jeg kun set Inside Man som også var ganske udmærket.
Kan du anbefale "Clockers"?
Du er så startet med den bedste af hans film, ingen af de andre når helt op på Do The Right Thing. Følgende liste er personlig, for jeg er mere begejstret for hans film end de fleste. Jeg vil hvert fald se Malcolm X og 25th Hour, for dem er der bred enighed om, at det er hans bedste film sammen med Do The Right Thing.
Highly recommended Do The Right Thing Malcolm X 25th Hour Crooklyn Sucker Free City 4 Little Girls (dokumentar)
Recommended Get On The Bus Bamboozled He Got Game Jungle Fever Mo' Better Blues When the leeves broke dokumentar)
Worth a look School Daze Clockers Inside Man Red Hook Summer She's Gotta Have It Summer of Sam
Approach with caution Girl 6 Miracle at St. Anna She Hate Me
Du er så startet med den bedste af hans film, ingen af de andre når helt op på Do The Right Thing. Følgende liste er personlig, for jeg er mere begejstret for hans film end de fleste. Jeg vil hvert fald se Malcolm X og 25th Hour, for dem er der bred enighed om, at det er hans bedste film sammen med Do The Right Thing.
Cool nok, tak for anbefalingerne! Tror jeg vil prøve mig med 25th Hour, Clockers og Crooklyn inden længe.
Bestemt også Malcolm X! Det er en superduper portræt film med Denzel Washington, når han er allerbedst. Måske er Malcolm X den bedste biografi-film, der er lavet...
Bestemt også Malcolm X! Det er en superduper portræt film med Denzel Washington, når han er allerbedst. Måske er Malcolm X den bedste biografi-film, der er lavet...
Men...... den er så lang!! ;) Haha ej, skal helt sikkert havde den set. Skal bare lige finde tiden.
#15291 Allan Jacobsen 10 år siden
Highly recommended
Do The Right Thing
Malcolm X
25th Hour
Crooklyn
Sucker Free City
4 Little Girls (dokumentar)
Recommended
Get On The Bus
Bamboozled
He Got Game
Jungle Fever
Mo' Better Blues
When the leeves broke dokumentar)
Worth a look
School Daze
Clockers
Inside Man
Red Hook Summer
She's Gotta Have It
Summer of Sam
Approach with caution
Girl 6
Miracle at St. Anna
She Hate Me
#15292 Kruse 10 år siden
Elysium (BD)
Rush (BD) (brugt)
The Conjuring (BD) (brugt)
#15293 MOVIE1000 10 år siden
Sand sharks BD
Dancer in the dark
Here comes the boom
Mama
Firewall
Hotel Rwanda
#15294 Mikkel Abel 10 år siden
Cool nok, tak for anbefalingerne! Tror jeg vil prøve mig med 25th Hour, Clockers og Crooklyn inden længe.
#15295 Allan Jacobsen 10 år siden
#15296 Mikkel Abel 10 år siden
Men...... den er så lang!! ;) Haha ej, skal helt sikkert havde den set. Skal bare lige finde tiden.
#15297 Ispep 10 år siden
#15298 Mikkel Abel 10 år siden
Fra BBBB
Only God Forgives (BD)
Spring Breakers (BD)
Adaption
Fra Stereo Studio
Arcade Fire - Reflektor (CD)
#15299 Driver 10 år siden
Den er jeg faldet i søvn til to gange nu. Jeg aner ikke om den luller mig i søvn, eller om jeg vælger at se den på strategisk dårlige tidspunkter.
#15300 Mikkel Abel 10 år siden
Så den i biografen og var egentlig ganske glad for den, men er spændt på et gensyn :)