Modtog A Sierra Nevada Gunfight, efter at ha' modtaget Enemies Closer På Blu-Ray, som jeg måtte sende retur, da den var defekt og frøs efter ca 2 minutters spilletid, så fik A Sierra Nevada Gunfight som erstatning gennem Laserdisken. Har så sidenhen modtaget Enemies Closer på dvd, købt gennem Recycleit.
Jeg regner så bestemt ikke med at den kan erstatte "Deadwood" eller bare komme tæt på den, men jeg savner en god western serie og nu har den faktisk også fået okay god kritik, så jeg tager chancen.
(Det er sidste dag hvor de kører med 25 % på varene, så ku' ikke lade vær')
Da jeg læste ovenstående, slog jeg lige et smut forbi den lokale og fandt et par film i brugt form, som endte med at koste 45 kr. samlet, tror jeg det var:
#15331 Mikkel Abel 10 år siden
Bottle Rocket
The Life Aquatic of Steve Zissou
The Royal Tenenbaums
Rushmore
#15332 misuma 10 år siden
Blood Glacier (The Station)
Smiley
PA: The Marked Ones
All Is Lost
#15333 Ryder666 10 år siden
#15334 Kruse 10 år siden
Kon-Tiki (BD)
#15335 Ryder666 10 år siden
Set It Off: Director's Cut
#15336 misuma 10 år siden
Games Of Thrones S2
Under The Dome S1
(Det er sidste dag hvor de kører med 25 % på varene, så ku' ikke lade vær')
#15337 Giraffen 10 år siden
Hell on Wheels: Sæson 1, 2 og 3 (BD)
Jeg regner så bestemt ikke med at den kan erstatte "Deadwood" eller bare komme tæt på den, men jeg savner en god western serie og nu har den faktisk også fået okay god kritik, så jeg tager chancen.
#15338 Slettet Bruger [3774935536] 10 år siden
Da jeg læste ovenstående, slog jeg lige et smut forbi den lokale og fandt et par film i brugt form, som endte med at koste 45 kr. samlet, tror jeg det var:
Ruby Sparks (dvd)
Safety Not Guaranteed (dvd)
#15339 MOVIE1000 10 år siden
A serious man
The Great Escape
#15340 Mikkel Abel 10 år siden