Jeg oplever varierende leveringstider fra zavvi (4-10 dage) og har endnu ikke oplevet, at en film er blevet snuppet i tolden.
Det var også bare mig, der var utålmodig.
Fra Zavvi:
Planet of the Apes - Steelbook. Independence day - Steelbook.
Begge selvfølgelig på BD.
Det irriterer mig bare lidt, at på zavvi.com, står der ved begge, at der er danske subs på, men nu hvor jeg sidder med filmene foran mig, står der IKKE dansk som en mulighed. Det kan sgu godt pisse mig af.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Det irriterer mig bare lidt, at på zavvi.com, står der ved begge, at der er danske subs på, men nu hvor jeg sidder med filmene foran mig, står der IKKE dansk som en mulighed. Det kan sgu godt pisse mig af.
Kigger du bare coveret, eller har du haft selve filmen i maskinen og tjekket, at der ikke er undertekster?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Glem alt om coverne. Jeg har mange UK titler, hvor der ikke står, at der er DK tekst på, men som alligevel har. De to titler, skulle gerne have DK tekst på.
#15371 Ryder666 10 år siden
Halloween 2+3
Så er samlingen komplet.
Bad Ass 2
#15372 Slettet Bruger [4145500452] 10 år siden
Jeg oplever varierende leveringstider fra zavvi (4-10 dage) og har endnu ikke oplevet, at en film er blevet snuppet i tolden.
#15373 Åkepool 10 år siden
Det var også bare mig, der var utålmodig.
Fra Zavvi:
Planet of the Apes - Steelbook.
Independence day - Steelbook.
#15374 HonoDelLoce 10 år siden
Kigger du bare coveret, eller har du haft selve filmen i maskinen og tjekket, at der ikke er undertekster?
#15375 Flemming Larsen 10 år siden
Glem alt om coverne. Jeg har mange UK titler, hvor der ikke står, at der er DK tekst på, men som alligevel har. De to titler, skulle gerne have DK tekst på.
#15376 misuma 10 år siden
Med - 30% købte jeg GoT sæson 3
#15377 Flemming Larsen 10 år siden
Du kunne have fået alle 3 sæsoner for 250kr.
http://www.elgiganten.dk/product/film/film-blu-ray...
#15378 Åkepool 10 år siden
Så langt er jeg ikke nået.
men jeg tjekker det senere i dag :)
#15379 Åkepool 10 år siden
The Walking Dead - Sæson 1
Gummi T.
Begge på blå.
#15380 Giraffen 10 år siden
The Last Stand
The Place Beyond the Pines
Lockout
Killing Them Softly