Gravatar

#1551 pulse83 16 år siden

pulse83 (1550) skrev:
Fra Mowee.dk:

Planet Earth m. DTS-HD

Som så viser sig at være en trykfejl på coveret. Discene indeholder desværre kun standard DD 5.1. :(
Excuse me, Flo!
Gravatar

#1552 tiany 16 år siden

Fra Stereo Studio:

The Reaping
Gone Baby Gone
CSI - sæson 6

Er forresten rimelig irriteret over at de har ændret format på CSI-boksene. Det er selvfølgelig smart at de ikke fylder så meget mere, men kikset at de ikke passer sammen med de tidligere sæson.
Valar morghulis
Gravatar

#1553 Kruse 16 år siden

Fra Stereo Studie:

Boks med 3 franske film(Dilicatessen, The City of the Lost Children, La Haine)
Napoleon Dynamite
Once Upon a Time in America
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1554 Highland Park 16 år siden

#1553: Nu kender jeg intet til kvaliteten af den udgivelse, men det er tre aldeles fantastiske film! :)

Soundtracket til "The City of Lost Children" er desuden et af Angelo Badalamentis allerfineste værker. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1555 Kruse 16 år siden

#1554: Det lyder godt. Jeg glæder mig også til at få dem set. Jeg gik egentlig oprindeligt kun efter La Haine, men jeg kunne ikke finde den med DK undertekster til en fornuftig pris. Så kom jeg i tanke om at Stereo Studie havde en boks hvor den var med i + nogle andre film. Og efter lidt læsning om de film, kom jeg frem til at jeg ligeså godt kunne tage dem med også, da de lød ganske gode. Og så kostede det kun 50 kr., så det var til at leve med :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1556 Highland Park 16 år siden

#1555: Ja, det må siges at være et fint tilbud.
Selv er jeg ret pjattet med Jean-Pierre Jeunets (i disse film også Marc Caros) univers. Jeg håber, at de også falder i din smag. :)
Gravatar

#1557 Bony 16 år siden

#1556 - Også "Alien: Resurrection"..? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1558 Highland Park 16 år siden

#1557: Hehe, nej den er langt fra på højde med deres øvrige værker, men jeg synes nu ikke, at den ligefrem er ringe. Da jeg i sin tid så den i biffen, blev jeg dybt skuffet, men efter et par gensyn kan den til nød gå an. Der er hvert fald et tilpas antal aparte og småbizarre indslag til, at jeg føler mig nogenlunde godt underholdt trods den ujævne, rodede og klichéprægede helhed.
I det mindste er den langt fra så idéforladt og kedelig som Finchers treer (der dog har et gysende koldt, ondt og gudsforladt soundtrack af Elliot Goldenthal), som jeg, trods den fantastiske slutning, simpelthen ikke orker at gense mere - hverken i den ordinære udgave eller i "Director's Cut".
Gravatar

#1559 Steve 16 år siden

Fra hmv.com

In Bruges (troede ikke den var udgivet på BD endnu)
4:10 to Yuma (BD)
Gravatar

#1560 Åkepool 16 år siden

#1558 - "Alien 3" er SÅ meget undervurderet og laaaaaangt bedre end stinkeren "Alien: Resurrection", der kun er middelgod, selvom det da hjælper på hvilken som helst film, at den lille tyvetøs Winona er med ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: