Gravatar

#1571 gi-jones 16 år siden

#1568: Det er fandme underligt. Jeg har lige oplevet det også. Der dumpede en seddel ind her i dag om at jeg har en pakke til afhentning, men der står at de har forsøgt at aflevere den i går. Burde sedlen så ikke have været der i går? Og tilfældigvis var jeg hjemme hele dagen i går og ved derfor med ret stor sikkerhed at de ikke var her.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1572 Guts 16 år siden

#1567-1571

Det er den typiske fra PestDK. Oplever det gang på gang. Og har prøvet at sige til dem at de gerne må ringe på istedet for at smutte igen og sende en pakkeseddel til mig. Til det svarer de bare at det har de da selvfølgelig også gjort (altså ringet på). Whatever...der er åbenbart ikke noget at gøre ved det. Men irriterende er det sateme.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#1573 Bony 16 år siden

Steve (1559) skrev:
4:10 to Yuma (BD)

Så var de da kommet for sent til toget!?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1574 pulse83 16 år siden

bony (1573) skrev:
Så var de da kommet for sent til toget!?

De var vel egentligt ankommet for tidligt. Havde den heddet 2:10 to Yuma, var de kommet for sent, men med 4:10 er de i rigelig god tid. ;)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#1575 Bony 16 år siden

#1574 - Argh, tidszonerne driller. Selvfølgelig, du har ret. Haha.. Det var vist en tanketorsk. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1576 elwood 16 år siden

Kan man ikke lave den der med tegnestiften, på dørklokken, eller sparye noget af det stas Bruce Willis benytter i The Jackel.

Endten så kan man se lidt blod på tegnestiften, eller også lægger der et postbud med fråde om munden foran ens dør.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1577 Guts 16 år siden

Det lyder som en yderst glimrende idé!! Det skal prøves. Melder lige tilbage om jeg pludselig sidder med et frådende postbud foran min dør.
Gravatar

#1578 gi-jones 16 år siden

Jeg tør vædde på at de bare kørte pakken direkte ned på posthuset, fordi de ikke lige havde overskud til at bringe den ud. Tak for ingenting.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1579 Guts 16 år siden

Præcis min teori.
Gravatar

#1580 jessup 16 år siden

Er der nogen der har erfaring med Jet post? Jeg har købt lidt ting fra Japan på det sidste og de insistere på at sende med noget der hedder EMS som i DK bliver til Jetpost. Hvis man ikke hjemme skal man hente det på hovedpostkontoret som ligger 6 km fra min bopæl! Det eneste positive er at kontoret er åbent til 20.30 på hverdage og man kan få det brunget pakken ud for 100 kr. anden gang.
This is just until June

Skriv ny kommentar: