Gravatar

#1721 tiany 16 år siden

#1719 Kun dvd
Valar morghulis
Gravatar

#1722 sluppermand 16 år siden

Bold fucking statement Benway! Lawrence er en af største, flotteste og fantastiske film fra Hollywood. Brief Encounter er den eneste Lean film jeg mangler at se, men det lyder da som om jeg skal til at komme i omdrejninger :)
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#1723 Benway 16 år siden

#1722 Well, problemet med en sammenligning er måske også, at de på sin vis er hinandens modsætning. Brief Encounter er et lille intimt drama om hverdagsproblemer og mennesker, som man kan møde rundt om hjørnet, og Lawrence of Arabia er et storladent bigger-than-life episk fortælling, som næppe findes flottere.

Jeg mener, de har Brief Encounter (Det korte møde på dansk) til en halvtredser i Stereo Studio. Måske også i TP.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1724 filmz-Bruce 16 år siden

CDON:

In Bruges - BD
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1725 I.F.F. 16 år siden

Serenity samt Tokyo Godfathers fra amazon.co.uk
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1726 evermind 16 år siden

Fra BB:
The Incredible Hulk - 50 kr.

Fra Kvickly:
Beetlejuice - 30 kr.

Fra Getmore:
1 stk. Samsung CLP-315 farvelaserprinter - 1200 kr.

Så kan jeg godt forstå, du er en glad søstjerne! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1727 Skeloboy 16 år siden

The Go-Between
All That Jazz
Missing
4 Måneder, 3 uger, 2 dage
Dr. Zhivago
McCabe And Mrs. Miller
It's A Mad, Mad, Mad, Mad World
On The Beach
Gravatar

#1728 rockysds 16 år siden

#1727 Selvom jeg ved, du har en irrationel modvilje mod musicals, så må alle kunne sætte pris på "All That Jazz". ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1729 Skeloboy 16 år siden

#1728 - frygter den også lidt, men kan ikke komme udenom den:)

Men altså, der er da også 2 musicals, jeg kan lide: Dancer In The Dark og Sound of Music...
Gravatar

#1730 rockysds 16 år siden

Kun to? Tsk. tsk. ;)

Kan forresten være, jeg har overset det, men fik du set "Pigen med paraplyerne", og hvad syntes du i givet fald om den?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: