Jeg kan huske at jeg syntes at det startede rigtig godt, men så kom der nogle svævende "vagter" og så gik jeg i stå. Jeg kom aldrig videre fra det punkt i demoen. Men jeg bør jo nok give det en chance igen på et tidspunkt. Vil godt indrømme at jeg måske var lidt hurtig til at opgive det. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Og modtog også, eller rettere det var vist det man kalder en selvhenter: Min nøgle til speciale kontor (så er der vist ingen undskyldning for ikke at skrive noget)
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#1771 elwood 16 år siden
8-)
Nå nok off topic hehe.
Jeg fik ca. 900 kr. tilbage fra NRGI, så det var ikke så dårligt.
Og så en pakkeseddel fra Post DK ohh spændende.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1772 Bony 16 år siden
#1773 elwood 16 år siden
Nogen er vilde med det (mig) andre kan ik li det (bony) der er intet og forklare andet end det 8-)
#1774 Bony 16 år siden
Jeg kan huske at jeg syntes at det startede rigtig godt, men så kom der nogle svævende "vagter" og så gik jeg i stå. Jeg kom aldrig videre fra det punkt i demoen. Men jeg bør jo nok give det en chance igen på et tidspunkt. Vil godt indrømme at jeg måske var lidt hurtig til at opgive det. :)
#1775 elwood 16 år siden
#1776 Guts 16 år siden
Prince of Persia (PS3)
Dark Sector (360)
Ialt 300 kr
Og modtog også, eller rettere det var vist det man kalder en selvhenter:
Min nøgle til speciale kontor (så er der vist ingen undskyldning for ikke at skrive noget)
#1777 DarkLight 16 år siden
#1778 elwood 16 år siden
#1779 DarkLight 16 år siden
#1780 elwood 16 år siden
Ja det er Nolan North som lægger stemmen til prinsen, og Nolan North er manden bag Nathan Drakes stemme.
so in away er det Nathan Drake hehe.