Fra Mowee's oscarkonkurrencer: Bangkok Dangerous BD Passengers DVD og en Bangkok Dangerous BD mere, som er sendt videre til Claus O. i bytte for The Mist BD
og så et slag for panden og et D'oh, da jeg åbenbart ikke var logget ind da jeg afgav mine bud i Kino.dk's Oscar-konkurrence. I hvert fald står jeg ikke på vinderlisten, og havde eller 12 af 13 rigtige. Det kostede lige en flot filmbog om filmselskabet Warner Bros. + 'The Dark Knight' på Blu-Ray som de skriver.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#1854 Jeg tænkte slet ikke på mål den aften, (ved heller ikke, om der var muligheder for valg). Så Oscar-show, semizombiede mig igennem en skoledag, kom hjem og faldt i søvn i det øjeblik noget nær to sekunder, efter jeg trådte ind af døren. Blev vækket, fordi jeg skulle kokkere aftensmaden og lagde mig så til at sove igen. Der var få hjerneceller kørende i går. Og allerede i dag lå de to T-shirts her så.
Jeg må dog indrømme, at jeg er skuffet over, at der ikke er et billede af en hoppende Meryl Streep på forsiden, men kun filmens titel og "Now on Blu-ray and DVD". Det står dog med glitrende bogstaver. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Moviezoo kuglepen Star Trek "Beam Me Up Scotty" USB stick 4GB Charlotte's Web Sticker Set Atonement Photofolder Surf's Up Badesandaler Prom Night T-shirt str. M (ca 6 størrelser for lille) Blå mænd keyhanger Sagaform Serveringssæt. The Big White - DVD Tropa de Elite - DVD Charleston (Bud Spencer) - DVD Death Sentence - DVD
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#1851 pulse83 16 år siden
Amadeus (Directors Cut, BD)
#1852 rockysds 16 år siden
"Directed by Douglas Sirk"-boksen
Fra Mowee's oscarkonkurrencer:
"Passengers"
En meget, meget stramtsiddende "The Spirit"-T-shirt.
En alt, alt for velpassende "Mamma Mia"-T-shirt.
#1853 lagoni 16 år siden
#1854 elwood 16 år siden
Ja hva havde du regnet med? de har vel lavet den efter de præcise mål du gav dem, da du fandt ud af du havde vundet den 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1855 Steffan Rasmussen 16 år siden
Bangkok Dangerous BD
Passengers DVD
og en Bangkok Dangerous BD mere, som er sendt videre til Claus O. i bytte for The Mist BD
og så et slag for panden og et D'oh, da jeg åbenbart ikke var logget ind da jeg afgav mine bud i Kino.dk's Oscar-konkurrence. I hvert fald står jeg ikke på vinderlisten, og havde eller 12 af 13 rigtige. Det kostede lige en flot filmbog om filmselskabet Warner Bros. + 'The Dark Knight' på Blu-Ray som de skriver.
#1856 filmz-Kadann 16 år siden
Dawn of the Dead 2004 (BD)
#1857 rockysds 16 år siden
Jeg må dog indrømme, at jeg er skuffet over, at der ikke er et billede af en hoppende Meryl Streep på forsiden, men kun filmens titel og "Now on Blu-ray and DVD". Det står dog med glitrende bogstaver. ;)
#1858 evermind 16 år siden
Sværd og Trolddom: Lav dine egne eventyr
<3 @ nostalgi! :D
#1859 Steffan Rasmussen 16 år siden
Moviezoo kuglepen
Star Trek "Beam Me Up Scotty" USB stick 4GB
Charlotte's Web Sticker Set
Atonement Photofolder
Surf's Up Badesandaler
Prom Night T-shirt str. M (ca 6 størrelser for lille)
Blå mænd keyhanger
Sagaform Serveringssæt.
The Big White - DVD
Tropa de Elite - DVD
Charleston (Bud Spencer) - DVD
Death Sentence - DVD
#1860 elwood 16 år siden
Man kan altid bruge en snavseklud til bilen... eller cyklen 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"