Gravatar

#2461 evermind 15 år siden

Det er altid et svært valg, men hendes smækre figur er ikke at foragte. Før eller siden skal hun hjem på min ... hylde. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2462 gi-jones 15 år siden

#2453: Outpost? Er det den her:
http://www.imdb.com/title/tt0892899/

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2463 Takfornu 15 år siden

"Når de er små leger pigerne med dukker og drengene med soldater - Når de bliver voksne leger pigerne med soldater og drengene med dukker" ... gad vide hvordan man klassificere disse figurer da de kommer med jo begge køn ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2464 evermind 15 år siden

Tillykke med fødselsdagen og blu-ray-bæstet! :)

Yeah, that's the one! :) Med den nye Punisher i trøjen, hehe. Det var sgu ganske hyggelig underholdning, selv om jeg nok havde håbet på noget mere rendyrket zombie-splat.

Hehe. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2465 Bobby Singer 15 år siden

Surface
Idjit
Gravatar

#2466 Takfornu 15 år siden

# 2457 Tillykke med dagen og den lille ny - sikke en dejlig gave at få :) ... husk nu at det er sviger(MOR)s dag i dag ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2467 Åkepool 15 år siden

#2458 - Hun er også en udemærket en af slagsen.

#2464 - Takker :)

#2466 - Ja det er ikke dårligt. Jeg har husket det, men har ikke haft mulighed for at komme til at give hende noget som helst idag :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2468 Bobby Singer 15 år siden

Fra BargainBookStores.com gennem Amazon:

Supernatural: The Official Companion Season 2
Idjit
Gravatar

#2469 MouseMickey 15 år siden

Fra Axelmusic.com

Canadiske udgaver
Slumdog Millionare BD
Doubt BD
The forbidden Kingdom BD

Fra play:
State of Play
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#2470 davenport 15 år siden

Har hørt rygter om at Star Trek Enterprise ses. 1 ligger derhjemme til mig, sammen med The Omega Man på BD (hvilken jeg havde glemt at jeg havde bestilt...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: