Gravatar

#2831 Kiksmann 15 år siden

Fra Stereo studio:
Flammen & Citronen
Bangkok Dangerous
Indy 4
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#2832 elwood 15 år siden

Bangkok Dangerous

It's the Haircut right, people likes the Hair alot
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2833 evermind 15 år siden

Fra Kvickly:

Be Kind, Rewind
The Constant Gardener
Dirty Harry i Dødsspillet (The Dead Pool)
Fletch + Fletch Lives

25 kr. stk.

+ 1 stk. Lumatron DVM-79 bærbar dvd-afspiller - 350 kr.

Fandt sidstnævnte i noget restsalg. Så skal der sgu ses nogle film, når jeg rejser frem og tilbage til Vejle og i flyet til Tenerife om nogle uger.

Eneste problem er, at jeg ikke ved, hvordan man gør sådan en fætter kodefri. Det skulle efter sigende være muligt, men jeg kan intet finde på nettet. Så hvis nogen her ejer en tilsvarende, kender nogen, der gør eller bare ved det, ville det være fedt, om I lige smed en besked ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2834 fazz 15 år siden

Er der nogen der ved om man skal betale i Tolden hvis man bestiller fra HMV.com?
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#2835 Thomsen 15 år siden

#2834 - Ja, der er risiko for det. Jeg er blevet snuppet et par gange og har samtidigt også fået smadret et par bokssæt, fordi de bare var afsendt i almindelige boblekuverter, så jeg bruger dem ikke mere. Men der er vist mange inde på dahf.dk, der stadigvæk benytter dem, så måske har jeg bare været undtagelsen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#2836 Kruse 15 år siden

#2834: Det er ved at være et stykke tid siden, men jeg har bestilt der fra 2-3 gange, og er endnu ikke blevet snuppet. Men risikoen er der selvfølgelig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2837 Guts 15 år siden

Købte lige en (lidt) filmrelateret ting idag:

"The Strain" (bog) af Guillermo del Toro

Æder alt råt fra hans hånd lige p.t. Men den lyder sateme spændende. Noget med nazi zombier/vampyrer(!). Det kan vi jo rigtig godt lide.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2838 Kruse 15 år siden

Fra CDON.DK:

What's Eating Gilbert Grape
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2839 evermind 15 år siden

Nazi-zombier/-vampyrer lyder altid godt! :) Du må gerne lige smide nogle ord om den, når du har læst den.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2840 Bobby Singer 15 år siden

Sweet! Har lige modtaget THE ULTIMATE BOURNE COLLECTION på BD fra Amazon.uk. :D

De er faktisk rimelig hurtige til at bringe deres varer ud. :)
Idjit

Skriv ny kommentar: