#2888 Ja det tror jeg - og nu flytter hun endda til Sjælland for at lege Naughty Nurse på Riget ;)
En sygeplejerske med hang til film, serier og alt hvad der hedder spillekonsoller - der må da være et par fyre herinde der får en lille hard-on ved tanken ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
En sygeplejerske med hang til film, serier og alt hvad der hedder spillekonsoller - der må da være et par fyre herinde der får en lille hard-on ved tanken
Rrrrrrrr Geek dream number something with one ciffre.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2921 filmz-Bruce 15 år siden
#2922 Steffan Rasmussen 15 år siden
2 stk. Fribilletter til Sorte Kugler + 1 stk. Sorte Kugler T-shirt str. L
T-shirten er ca. 5 numre for lille, så mon ikke der er en 12-årig knægt der kan få glæde af den.
Sjovt nok har jeg ikke set noget til den Bolt-DVD jeg vandt ugen før derinde. Kunne være man skulle skrive en mail.
#2923 evermind 15 år siden
Nah, jeg havde sparet pengene op til disse film, så mon ikke jeg klarer mig? ;)
Surt show. :(
Hvad taler du om? Kvinder skal da gå med stramme T-shirts! :)
Nå ja, jeg modtog også lidt i dag ... fra Play:
Serenity (BD)
#2924 Steffan Rasmussen 15 år siden
Steffan
#2925 Åkepool 15 år siden
#2926 filmz-Bruce 15 år siden
#2927 wimmie 15 år siden
Ja det tror jeg - og nu flytter hun endda til Sjælland for at lege Naughty Nurse på Riget ;)
En sygeplejerske med hang til film, serier og alt hvad der hedder spillekonsoller - der må da være et par fyre herinde der får en lille hard-on ved tanken ;p
#2928 evermind 15 år siden
This madness ends now! :(
Det gør mig ondt at høre ...
Hehe, hvis jeg ikke allerede befandt mig godt i et forhold, kunne den dér salgstale godt sende mig på en blind date. ;)
#2929 elwood 15 år siden
Rrrrrrrr Geek dream number something with one ciffre.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2930 Notional 15 år siden
Wimmies venindes mobilnr.. eller noget :D