Gravatar

#3201 davenport 15 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3202 pulse83 15 år siden

Fra Play:

Elephant (BD)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#3203 Kruse 15 år siden

#3203: Gus van Sant's Elephant? Kan du ikke lige skrive et par ord om udgivelsen, altså hvor god billede og lyd er, når du får den set?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3204 lagoni 15 år siden

The Visitor, 30 kr hos Blockbuster
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3205 pulse83 15 år siden

heTTeh (3203) skrev:
#3203: Gus van Sant's Elephant? Kan du ikke lige skrive et par ord om udgivelsen, altså hvor god billede og lyd er, når du får den set?

Jep. Gus Van Sant's mesterværk. Skal jeg nok. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#3206 Kruse 15 år siden

#3205: Lyder godt :) Jeg elsker simpelthen den film, og den er i sig selv meget smuk på DVD, men hvis Blu-Ray udgivelsen er god, skal jeg da helt sikkert investere i den.
Gravatar

#3207 pulse83 15 år siden

heTTeh (3206) skrev:
#3205: Lyder godt :) Jeg elsker simpelthen den film, og den er i sig selv meget smuk på DVD, men hvis Blu-Ray udgivelsen er god, skal jeg da helt sikkert investere i den.

Ja, den er sublim. :)

Gav den lige et hurtigt kig. Den er i 1.33:1 format, hvilket er originalformatet, så det er godt nok. Det er et rigtigt flot billed med virkelig god kontrast og rimelig skarphed. Umidddelbart er jeg godt tilfreds med springet fra DVD til BD. Lyden er DTS HD Master eller PCM Stereo og ganske fornuftig, i de scener jeg kiggede på. Der er dog ingen undertekster på udgivelsen, overhovedet, hvilket jeg personligt syntes er lidt ærgeligt. Ligeledes er der heller intet ekstra-materiale.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#3208 Kruse 15 år siden

#3207: Ærgeligt at der hverken er ekstra-materiale eller nogen undertekster overhovedet(selv om at det dog ikke er helt så nødvendigt ved netop Elephant), men med et flottere billede og bedre lyd skal jeg da helt sikkert have den købt på et tidspunkt. Tak for tilbagemeldingen :)
Gravatar

#3209 Steffan Rasmussen 15 år siden

Fra PlayTrade:
Flesh and Bone (DVD)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3210 rockysds 15 år siden

Fra Play:

Hellraiser - BD

Og så fik jeg en ny bærbar i går. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: