Men udover Viridiana, Un Chien Andalou, L'Age D'or og Los Olvivados, hvilke film skal man så anskaffe sig af Bunuel?
Nu har set over 90 % af hans film, så jeg vil naturligvis sige, at du skal anskaffe dig alle Buñuels film.
Udover dem du har set, så har du jo alle dem fra hans franske periode i den boks, så start med se dem først ("Cet obscur objet du désir", hans sidste film, er efter mening også en af mest modne og sublime film). Derudover vil jeg mene, at de andre hovedværker er:
Og så har DVD Pacific dummet sig, for jeg modtog dertil også blu-ray-udgaven af Snyders "Dawn of the Dead" i stedet for Romeros. Må lige få sendt dem en mail. :/
#3323 Jeg skulle ned på posthuset og sende filmen tilbage da de havde havde sendt mig Underworld Evolution istedet for 1'eren. De afsendte først den rigtige, da de havde modtaget den anden. Det var en smule besværligt!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Luis Bunuel Collection med: CET OBSCUR OBJET DU DESIR DISCREET CHARM OF THE BOURGEOISIE DIARY OF A CHAMBERMAID PHANTOM OF LIBERTY MILKY WAY TRISTANA LA JOVEN BELLE DE JOUR
Til 250 kr...det er sgu ok.
+moms og fragt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
T2: Skynet Edition (Limited Edition Endo Skull) Blu-Ray RA + DVD R1 USA
Superman: The Music (Limited Collection) (8CD + Hardcover Book) The Dark Knight: Collector's Edition Soundtrack) (2CD + Hardcover Book) Pirates of the Caribbean: Soundtrack Treasures Collection (4CD + DVD) The Music of Star Wars: 30th Anniversary Collector's Edition 7CD Gladiator (Special Edition) 2CD Torchwood: Children of Earth CD
Absolute Supermen: For Tomorrow Hardcover
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#3321 Antlion 15 år siden
Nu har set over 90 % af hans film, så jeg vil naturligvis sige, at du skal anskaffe dig alle Buñuels film.
Udover dem du har set, så har du jo alle dem fra hans franske periode i den boks, så start med se dem først ("Cet obscur objet du désir", hans sidste film, er efter mening også en af mest modne og sublime film). Derudover vil jeg mene, at de andre hovedværker er:
"Las Hurdes" (1933), "El" (1953), "Nazarín" (1959), "El ángel exterminador" (1962) og "Simón del desierto" (1965). Dette betyder dog ikke, at flere af hans mindre kendte film ikke også er værd at se!
Av! Den må have gjort ondt. :(
#3322 filmz-Utyske 15 år siden
Det kunne have været værre, du kunne have modtaget remaket af "Day of the Dead" eller Romeros to seneste fiaskoer. :)
#3323 rockysds 15 år siden
Ja, det er ganske træls, men kunne, som nævnt, nok have været værre. ;)
Kan vel bare håbe, de eftersender den originale uden besvær.
#3324 filmz-Utyske 15 år siden
Det tror jeg ikke du skal bekymre dig om, de plejer at være til at tale med. :)
#3325 MouseMickey 15 år siden
#3326 Steffan Rasmussen 15 år siden
+moms og fragt.
#3327 Antlion 15 år siden
Hvilket kun er 120-130 kr. 50 kr. per Buñuel-film, ja, det er sgu et meget godt køb, hvis du spørger mig.
#3328 filt 15 år siden
T2: Skynet Edition (Limited Edition Endo Skull) Blu-Ray RA + DVD R1 USA
Superman: The Music (Limited Collection) (8CD + Hardcover Book)
The Dark Knight: Collector's Edition Soundtrack) (2CD + Hardcover Book)
Pirates of the Caribbean: Soundtrack Treasures Collection (4CD + DVD)
The Music of Star Wars: 30th Anniversary Collector's Edition 7CD
Gladiator (Special Edition) 2CD
Torchwood: Children of Earth CD
Absolute Supermen: For Tomorrow Hardcover
#3329 Bony 15 år siden
#3330 filt 15 år siden