1 stk. strømforsyning til min bærbar fra Singapore et sted. Endelig kan jeg slippe af med den meget langsomme Medion vi har lånt og så bruge min egen (noget hurtigere, men stadig skod) Acer. :)
Ah, ja. Det bedste af det hele. Farvel Windows, hej igen Ubuntu! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#3625 Ah, Wedlock ... en overset lille diamant. :P
EDIT: Nåja, diamant er måske et ret stort ord at bruge om den, det virkede bare passende jf. filmens kup, hehe. Men selv om mange tilsyneladende ikke bryder sig om den, har jeg altid syntes, det var en hyggelig lille film.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Haha, du er blevet en total linux-hore nu. :D I approve.
Hehe, indrømmet! Selvfølgelig er det lidt irriterende, at der har været visse problemer med diverse programmer som ikke har kunnet bruges derpå, men jeg vil til enhver tid vælge Linux' enkle og brugervenlige styresystem fremfor krævende Windows. Skiftet er stadig det bedste jeg har gjort længe og fik jo nærmest en helt ny computer ud af det, som blev langt hurtigere at bruge. Utroligt så lidt der skal til. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#3621 filmz-Narniabæver 15 år siden
#3622 Bony 15 år siden
Ah, ja. Det bedste af det hele. Farvel Windows, hej igen Ubuntu! :)
#3623 filmz-Utyske 15 år siden
Haha, du er blevet en total linux-hore nu. :D I approve.
#3624 filmz-Bruce 15 år siden
Dark Crystal - BD
Labyrinth - BD
#3625 Åkepool 15 år siden
Droppet af Sarah Marshall (forfærdelig Dansk titel).
Fra Tiger:
Wedlock.
Fra TP:
An Officer and a gentleman.
Fra Fona:
Babel.
Saw IV
Edward Scissorhands (BD).
#3626 evermind 15 år siden
EDIT: Nåja, diamant er måske et ret stort ord at bruge om den, det virkede bare passende jf. filmens kup, hehe. Men selv om mange tilsyneladende ikke bryder sig om den, har jeg altid syntes, det var en hyggelig lille film.
#3627 Bony 15 år siden
Hehe, indrømmet! Selvfølgelig er det lidt irriterende, at der har været visse problemer med diverse programmer som ikke har kunnet bruges derpå, men jeg vil til enhver tid vælge Linux' enkle og brugervenlige styresystem fremfor krævende Windows. Skiftet er stadig det bedste jeg har gjort længe og fik jo nærmest en helt ny computer ud af det, som blev langt hurtigere at bruge. Utroligt så lidt der skal til. :)
#3628 Åkepool 15 år siden
Og til 20,-, så skal man faktisk købe den :)
#3629 wimmie 15 år siden
#3630 filmz-Utyske 15 år siden
Død snø (BD)
Fra DVD Pacific:
Superman: Doomsday (BD)
Wonder Woman (BD)
Fra CDON:
The Good Shepherd (BD)
Che: Part 1 & Part 2 (BD)
Batman: Arkham Asylum (PS3)